recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 3 - tips og tricks ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 3 - tips og tricks ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV 3 - tips og tricks ?
    Sendt: 29-Juli-2012 kl. 23:11
Hej med jer!

Jeg har købt mig apple tv 3 - som jo virker fint.

Jeg kan læse mig frem til at hulu ikke kommer som standard og dermed måske først kan implementeres når TV 3 bliver jailbreaked. Er det korrekt forstået ? Og hvad kan man ellers forvente af et jailbreak. Jeg har fixet netflix, som virker rigtig godt :)

Ellers generelt - har I nogle tips og tricks til Aplle tv 3 ? Hvad er jeres erfaringer ?

På forhånd tak for jeres input.
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 05:59
Der er vist desværre ikke Hulu til ATV - du må nøjes med Netflix

Men det burde du allerede kunne bruge nu, hvis du får en us-dns og vælger us som land
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 07:24
Du skal ikke regne med en dedikeret Hulu app til Apple TV'en, da det heller ikke findes til en jailbreaket ATV 2. Man kan vist dog godt få adgang til Hulu i gennem XBMC.

Du skal ikke regne med noget specielt, når ATV 3 jailbreaket (forhåbentlig) kommer. Et jailbreak åbner bare enheden op til at installere 3. parts programmer, så det vil være de samme 3. parts programmer som på ATV 2'eren (XBMC, Plex osv).

Dertil kommer, at vi desværre nok kommer til at vente lidt endnu på et jailbreak. Alle jailbreak hackerne siger at det er en "uphill battle".

Men jeg kan godt anbefale http://www.appletvhacks.net for updates med det seneste Apple TV spass.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 15:41
Nå, surprise surprise, så kom der alligevel en Hulu app til Apple TV'en :-)
Ærgerligt, at Hulu ikke tager internationale kreditkort, så man rent faktisk kan bruge det til noget.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 22:01
Fed nyhed - men ang betalingskortet, har du prøvet et dansk kort da ?
Er det ikke noget med man kan lave noget pay-pal agtig løsning ?

Der må da være en løsning :))
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 23:07
Oprindeligt skrevet af Pade2204 Pade2204 skrev:

Fed nyhed - men ang betalingskortet, har du prøvet et dansk kort da ?
Er det ikke noget med man kan lave noget pay-pal agtig løsning ?

Der må da være en løsning :))


Du skal have en US iTunes konto.

Og så kan du fylde den op med iTunes gavekort købt i US.





Redigeret af Brixen - 31-Juli-2012 kl. 23:08
Venlig hilsen
KB
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 23:42
Jeg lyder nok lidt tosset.

Hvordan laver jeg en US itunes og køber gavekort?

Nu kender jeg flere i USA, er der en måde man kan få dem til at oprette, og derefter ændre creditkort oplysninger, eller er det bare bøvlet?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af Pade2204 Pade2204 skrev:

Jeg lyder nok lidt tosset.

Hvordan laver jeg en US itunes og køber gavekort?

Nu kender jeg flere i USA, er der en måde man kan få dem til at oprette, og derefter ændre creditkort oplysninger, eller er det bare bøvlet?


Prøv at google us itunes account - det er vist ikke så svært.

Bl.a. her: http://www.zhljerry.com/

Så skal du bare have dine venner i USA til at købe gavekort, og maile koden til dig.



Redigeret af Brixen - 01-August-2012 kl. 00:11
Venlig hilsen
KB
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 06:27
Jeg bruger 4saleusa.com til at påflyde min US itunes konto. Her køber du bare gavekortet online, og så får du en mail med gavekort koden.
Der går som regelt under 24 timer, før du har koden.


Redigeret af hitolaus - 02-August-2012 kl. 07:15
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 06:59
Ja det lyder spændende - er udvalget bedre på Hulu?
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 07:15
Bedre end hvad? ;-) ... end Netflix? Heck no!

IMHO er udvalget på Hulu virkelig dårligt, og dertil kommer at de viser en masse reklamer, selvom man er betalende kunde.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
manbot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-August-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manbot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 19:30
netstrada.com

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu