|
Apple TV 4 remote med Scandyna SmallPod Air |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du skriver ‘fuldt integreret’ er det så fra musikenhed (iPhone) over router til beolab? |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4583 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi bruger det herhjemme til at sende tv-lyden fra Apple TV over på BeoLab 9 i stereo. Det fungerer via en BeoSound Essence, som har Airplay indbygget. Essence videredistribuerer stereosignalet ud til 2x BeoLab 9.
Samme løsning kan også bruges til musik via Airplay. Spil på Apple TV giver forsinkelse på 2-3 sekunder, når lyden sendes via Airplay. Jeg er derfor meget spændt på, hvad Airplay 2 tillader i denne integration med Apple TV. Jeg krydser fingre for, at det åbner for surround. Når jeg skriver fuldt integreret, så virker det bare som om, at der findes en Apple-godkendt chip (eller software), som f.eks. B&O og andre benytter. Jeg har ikke kigget nærmere på det, men det forekommer mig, at visse produkter i stedet bruger samme Airplay-løsning, som findes i Airport Express, dernetop giver forsinkelse. Jeg går ud fra, at det hænger sammen med, at B&O m.fl. kender den præcise kredsløbtid i lydsystemet og kan korrigere Airplay herefter, hvorimod Airport Express bare er en modtager med optisk ud, som derfor ikke aner, hvad den er tilsluttet til.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
MrBojangDK
Ny bruger Oprettet: 08-Marts-2018 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rasmus.
Jeg har fået styr på lyden, så det kører synkront. Men jeg kan ikke skrue op og ned for lyden via Apple TV remoten på mine højttalere - det er egentlig blot det, der er udfordringen i mit setup :) Mvh Steffen
|
|
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror din fjernbetjening til højtalerne anvender RF ved 433Mhz. Derfor kan Apple fjernbetjeningen ikke lære koderne, da det kræver en IR fjernbetjening.
Hvis nogen kender en IR til RF converter som kan programmeres, kunne det måske lykkes. Jens |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |