recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv, 499kr  i Bilka hundige
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv, 499kr i Bilka hundige

Besvar Besvar Side  <1 1819202122 26>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 12:05
Der er sgu en del forskel i afdelingerne. Jeg har aldrig haft problemer, med det i hverken Taastrup og Glostrup. Men nu har du da en på vej. Så skal du nok snart ud, og have iPad og iPhone. Nej pjat med det, bare det at man får hvide tekstet på netflix. Og så er den bare nem, at finde ud af. Så konen, bliver nok også glad for den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 12:16
Hvis du har fået udbetalt et gavekort i kontanter, kan man vidst ikke forlannge mere af kundeservice. Det er sgu da flot.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 12:22
Jeg havde nu foretrukket at man enten bare matchede prisen eller man kunne bruge gavekortet på webshop men hun sagde ved kassen det bare var noget de gjorde med udbetaling.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 12:24
Og Flemming jeg har allerede en ipad 2. Dengang jeg købte var der ikke noget ordentligt android alternativ.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 13:06
Bjur må give Beanie ret, selvfølgelig ville det være nemmere at de solgte den til dig, men det er de færreste steder der vil udbetale et gavekort, så i min optik er det god kundeservice alligevel :-)

Har du optisk (SPDIF) indgang i din forstærker (eller en DAC) da det er den eneste vej at få lyd til din forstærker.

Det er superlækkert, glæder mig allerede til konen snakker om at købe cd fra det internationale melodi Grand Prix og den ligger klar hos yousee musik ;-)

Det er sket nogen gange før, hehe
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Og Flemming jeg har allerede en ipad 2. Dengang jeg købte var der ikke noget ordentligt android alternativ.

Jamen, så får den jo et helt nyt liv. Du kan dele din musik og billeder direkte over Apple tv. Det virker bare.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 16:50
Okay:) men jeg har jo bare allerede xbmc der kan klare alle de ting den kan dog ikke lave mirror af ipad som skulle være en fordel, så det plus netflix og yousee musik må være det jeg tror jeg kan bruge den til.
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Tak for svaret og tilbuddet:) Jeg kørte en tur til Roskilde og hende i afdelingen sagde de på ingen måde kunne matche prisen når det var weekend tilbud:( sagde jeg ville bruge mit gavekort til webshop så blev sendt op til kassen hvor hun mente jeg kunne lave det om til en kode, hvilket man så heller ikke kunne så endte med at få gavekortet udbetalt og nu er den bestilt på hjemmesiden med en uges leveringstid. Så deres gode kundeservice holdt vist fri idag..

Elgiganten matcher deres egne onlinepriser - dog undtaget de særlige superweekend-tilbud. 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 18:38
I følge Elgigantens nye avis, så kan man købe en Apple tv, fra Torsdag til 699kr. Begrænset antal. Max 1 per kunde.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 12:24
Bilka har den også nu til 699kr.
http://www.bilka.dk/kundeservice/navigationnode_000003uw/ugens-avis

Redigeret af Flemming Larsen - 03-Juni-2013 kl. 12:24
Mvh
Flemming Larsen
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Bilka har den også nu til 699kr.
http://www.bilka.dk/kundeservice/navigationnode_000003uw/ugens-avis

ikke hele rigtig. der stå 799 kr. i reklamen 

okay jeg beklager fejlen. ja du har ret

Redigeret af michael79 - 03-Juni-2013 kl. 17:04
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 16:54
Jo, hvis du på mit link, går længere ned. Så finder du de varer, som er sat længere ned.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 1819202122 26>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu