|
Apple tv, 499kr i Bilka hundige |
Besvar ![]() |
Side <1 1819202122 26> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er sgu en del forskel i afdelingerne. Jeg har aldrig haft problemer, med det i hverken Taastrup og Glostrup. Men nu har du da en på vej. Så skal du nok snart ud, og have iPad og iPhone.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Hvis du har fået udbetalt et gavekort i kontanter, kan man vidst ikke forlannge mere af kundeservice. Det er sgu da flot.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Jeg havde nu foretrukket at man enten bare matchede prisen eller man kunne bruge gavekortet på webshop men hun sagde ved kassen det bare var noget de gjorde med udbetaling.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Og Flemming jeg har allerede en ipad 2. Dengang jeg købte var der ikke noget ordentligt android alternativ.
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Bjur må give Beanie ret, selvfølgelig ville det være nemmere at de solgte den til dig, men det er de færreste steder der vil udbetale et gavekort, så i min optik er det god kundeservice alligevel :-)
Har du optisk (SPDIF) indgang i din forstærker (eller en DAC) da det er den eneste vej at få lyd til din forstærker. Det er superlækkert, glæder mig allerede til konen snakker om at købe cd fra det internationale melodi Grand Prix og den ligger klar hos yousee musik ;-) Det er sket nogen gange før, hehe |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
Jamen, så får den jo et helt nyt liv. Du kan dele din musik og billeder direkte over Apple tv. Det virker bare. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Okay:) men jeg har jo bare allerede xbmc der kan klare alle de ting den kan dog ikke lave mirror af ipad som skulle være en fordel, så det plus netflix og yousee musik må være det jeg tror jeg kan bruge den til.
|
|
![]() |
|
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Elgiganten matcher deres egne onlinepriser - dog undtaget de særlige superweekend-tilbud.
|
|
![]() |
|
I følge Elgigantens nye avis, så kan man købe en Apple tv, fra Torsdag til 699kr. Begrænset antal. Max 1 per kunde.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bilka har den også nu til 699kr.
http://www.bilka.dk/kundeservice/navigationnode_000003uw/ugens-avis Redigeret af Flemming Larsen - 03-Juni-2013 kl. 12:24 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
ikke hele rigtig. der stå 799 kr. i reklamen okay jeg beklager fejlen. ja du har ret Redigeret af michael79 - 03-Juni-2013 kl. 17:04 |
|
![]() |
|
Jo, hvis du på mit link, går længere ned. Så finder du de varer, som er sat længere ned.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1819202122 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |