recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv, 499kr  i Bilka hundige
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv, 499kr i Bilka hundige

 Besvar Besvar Side  <12345 26>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 16:34
okay.. men den kan godt håndtere 1080p... såskal der xbmc på... er ddet muligt for noobs at jailbreake den...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Baronen3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baronen3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 20:00
Jeg har selv lidt Apple grej i huset (iphone + Ipad) som jeg er meget glad for.
Men hvis det er en medieafspiller/streamer, som man har brug for, har jeg ikke kunne finde fordelene ved at bruge tid på at softmodde en ATV 1/2, således den kan afspille mkv, iso'er 1080p o.lign.
Godt nok har de en fin brugerflade, men efter min mening, kommer WD Tv live, Popcorn hour, Boxee Box, tæt nok på. Og her er det bare sætte stikkene i, hvorefter de spiser mkv, iso'er og alt det andet back-up materiale, uden problemer og Itunes.

Og nej, det er selvfølgelig ikke Apple, men kommer efter min mening ret tæt på, og flere af dem kan betjenes fra mobilen vha. Apps.
 
Blot min personlige holdning, som uden tvivl ikke er magen til holdning hos personer som svæger endnu mere til Apple end jeg selv.
 
 


Redigeret af Baronen3 - 29-Januar-2012 kl. 22:09
Baronen's setup: Pioneer Vsx-921_-_ PS3_-_ Denon DVD1930_-_DVB-T2 boks_-_WD TV Live_-_Sharp 46XD1_-_SVS 5.1 m. PB12 _-_ Harmony One_-_ IR4PS3_-_ LK IHC_-_ Synology 211+
Til top
Chr300686 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 10:05
har selv en Boxee og en Tvix M-6600A eller et par stykker af hver..

Det du skal bruge er en Tvix, den æder alle formater og det kører bare.
Jeg bruger kun boxee'n til netflix-..
Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 03:37
Kunne være man skulle tage forbi den nærmeste  Smile
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 19:09
Til den pris måtte jeg da have en.
Var nede her kl 18:30.
De havde ikke flere på lager men fik den til prisen til afhentning på torsdag.
Så ingen problemer der gutter.
SVP03
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Til den pris måtte jeg da have en.
Var nede her kl 18:30.
De havde ikke flere på lager men fik den til prisen til afhentning på torsdag.
Så ingen problemer der gutter.


Er du sikker at du får den på torsdag, jeg fik at vide at der vil går mindst 10-14 dage før Fona modtage dem igen på lager der blev solgt rigtig mange idag... så jeg er lidt spendt på hvornår de ringer til mig ....
Jeg købte en selvom jeg ikke er hel klar hvad jeg skal bruge den til Men hvis jeg ka får strimet skærm bileder fra min iPad til TV skærm så vil søn blive gled for at kunne kigger "pink panter" fra youtube På den store skærm ,,,


Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 22:45
Det var beskeden.
SVP03
Til top
jEffEbEEE Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2008
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jEffEbEEE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 23:01
Jeg fik samme besked som SVP03
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 23:08
Jeg var i elgiganten og expert men de var "udsolgt" der , jeg håbede at kune købe en der idag og bruge deres prisgaranti men den var ikke på hyldene der ..
Deres bæsked var at den var i rest ordre ov først komme igen om 3-4 uger
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Jeg var i elgiganten og expert men de var "udsolgt" der , jeg håbede at kune købe en der idag og bruge deres prisgaranti men den var ikke på hyldene der ..
Deres bæsked var at den var i rest ordre ov først komme igen om 3-4 uger

De havde nok taget af hylderne for at undgå at sælge den så billigt som fona.


.....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Til den pris måtte jeg da have en.
Var nede her kl 18:30.
De havde ikke flere på lager men fik den til prisen til afhentning på torsdag.
Så ingen problemer der gutter.


Er du sikker at du får den på torsdag, jeg fik at vide at der vil går mindst 10-14 dage før Fona modtage dem igen på lager der blev solgt rigtig mange idag... så jeg er lidt spendt på hvornår de ringer til mig ....
Jeg købte en selvom jeg ikke er hel klar hvad jeg skal bruge den til Men hvis jeg ka får strimet skærm bileder fra min iPad til TV skærm så vil søn blive gled for at kunne kigger "pink panter" fra youtube På den store skærm ,,,



Jeg ved at de notere folk op til dem, og så får folk dem i samme rækkefølge som de er blevet skrevet op.
Så derfor får nogle en før andre.
.....
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2012 kl. 23:28
Det lyder til at være en eftertragtet vare, med få enheder ude i butikkerne.. Wink
 
Sani: Hvilket varehus var du i?
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu