|
Apple tv, 499kr i Bilka hundige |
Besvar ![]() |
Side <1 23456 26> |
Forfatter | |
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Elgiganten og expert .... |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Jeg syntes da det er fin service af fona.
Som skrevet af andre havde jeg ikke købt den til de 900,- Så om den kommer om en eller to uger er ligemeget. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Enig , til den pris den blev solgt skal den bare prøves ![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Det er da meget fedt at man lige sidder på sin ipad på youtube, og så lige smider det op på TVet.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Skal den jailbrakes før at der kan bruges til den formål eller kan den existerede softwer bruges til det...
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
Redigeret af lahan - 04-Februar-2012 kl. 15:14 |
|
![]() |
|
Det er så knapt så fedt med film i den lave opløsning den sender ud.
Men billeder ja. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Den er meget begrænset ,out of box .men feks. igennem vimeo er der et par clip der er optimeret til, grafikchippen : 2stk fra blr_vfx (keloid og the gift) 1stk. wannerstrøm (genesis) atv2 er jo "bare" en iphone med vfx chip, til afvikling af grafik.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Jeg nåede desværre ikke at få lagt en bestilling på Apple tv'et, så nu går jeg lidt og overvejer om jeg bare må bide i det sure 'Apple', og så lære af det
![]() Men dem der nu (af jer i denne tråd) fik lagt en bestilling, burde jeg vente på og høre jeres reaktion.. Dens funktioner, som jeg har forstået er at man kan leje film i iTunes, streame fra YouTube, streame musik og billeder som ligger i ens iCloud-konto i skyen (faktisk er det jo egentlig det samme musik, hvis man har musik liggende på ens iPad?), den har trådløst netværkskort; n, <- er det ikke det sådan set??? Nogle glemte funktioner?? |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Du kan mirror hvad der bliver vist på din ipad2 (og 4S?), nogle apps tilbyder også 'streaming' til tv'et - fx NFL gamepass (omend det ikke er nødvendigt lige nu :P ). Derudover kan den også jailbreakes som åbner op for mediecenter muligheder ala XBMC (stream fra NAS, video plugins)
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Okay ja, mulighederne er der ;) Især Gta app'en kunne måske være fed nok at mirror op på tv'vet!
![]() Kunne være man skulle købe sådan en så...
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23456 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |