recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv, 499kr  i Bilka hundige
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv, 499kr i Bilka hundige

Besvar Besvar Side  <1 23456 26>
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 00:01
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Det lyder til at være en eftertragtet vare, med få enheder ude i butikkerne.. Wink

Sani: Hvilket varehus var du i?

Elgiganten og expert ....
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 09:59
Jeg syntes da det er fin service af fona.
Som skrevet af andre havde jeg ikke købt den til de 900,-
Så om den kommer om en eller to uger er ligemeget.
SVP03
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Jeg syntes da det er fin service af fona.
Som skrevet af andre havde jeg ikke købt den til de 900,-
Så om den kommer om en eller to uger er ligemeget.

Enig , til den pris den blev solgt skal den bare prøves
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 14:33
Det er da meget fedt at man lige sidder på sin ipad på youtube, og så lige smider det op på TVet.
SVP03
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 14:44
Skal den jailbrakes før at der kan bruges til den formål eller kan den existerede softwer bruges til det...
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Skal den jailbrakes før at der kan bruges til den formål eller kan den existerede softwer bruges til det...
Det er std.
SVP03
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Det er da meget fedt at man lige sidder på sin ipad på youtube, og så lige smider det op på TVet.
Ja eller browser indholdet på sin NAS via sin Ipad, vil man så se det på tv'et så er det bare et enkelt klik.

Redigeret af lahan - 04-Februar-2012 kl. 15:14
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 17:10
Det er så knapt så fedt med film i den lave opløsning den sender ud.
Men billeder ja.
SVP03
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2012 kl. 17:35
Den er meget begrænset ,out of box .men feks. igennem vimeo er der et par clip der er optimeret til, grafikchippen : 2stk fra blr_vfx (keloid og the gift) 1stk. wannerstrøm (genesis) atv2 er jo "bare" en iphone med vfx chip, til afvikling af grafik.
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 09:53
Jeg nåede desværre ikke at få lagt en bestilling på Apple tv'et, så nu går jeg lidt og overvejer om jeg bare må bide i det sure 'Apple', og så lære af det Smile
Men dem der nu (af jer i denne tråd) fik lagt en bestilling, burde jeg vente på og høre jeres reaktion..

Dens funktioner, som jeg har forstået er at man kan leje film i iTunes, streame fra YouTube, streame musik og billeder som ligger i ens iCloud-konto i skyen (faktisk er det jo egentlig det samme musik, hvis man har musik liggende på ens iPad?), den har trådløst netværkskort; n,   <- er det ikke det sådan set??? Nogle glemte funktioner??

Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 12:52
Du kan mirror hvad der bliver vist på din ipad2 (og 4S?), nogle apps tilbyder også 'streaming' til tv'et - fx NFL gamepass (omend det ikke er nødvendigt lige nu :P ). Derudover kan den også jailbreakes som åbner op for mediecenter muligheder ala XBMC (stream fra NAS, video plugins)
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2012 kl. 08:36
Okay ja, mulighederne er der ;) Især Gta app'en kunne måske være fed nok at mirror op på tv'vet! Wink

Kunne være man skulle købe sådan en så...
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 23456 26>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu