|
Apple tv 4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2016 kl. 10:19 |
Hej alle
Oplever nu at den ikke går på vågeblus efter 15 minutter som jeg har indstillet den til det har den gjort før. Har i andre oplevet det eller i har måske den tændt hele tiden. Skal jeg prøve at tage strømkablet fra den op på igen. God dag |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Først kan du prøve at genstarte den.
Måske har du noget kørende på den. Min ATV 4 slukker vist aldrig. Den bruger så lidt strøm så jeg er ligeglad. |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Husk at stå ude på startsiden. Hvis du er inde på en app, kan der være noget der kører, som holder den vågen. F.eks. når man står inde på live-tv oversigten i DR app'en.
|
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |