|
Apple tv 4k afspille fra usb HDD, hvordan? |
Besvar |
Forfatter | |
bygork
Junior bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 13:00 |
Hej
Vi har film, billeder mm. til at ligge på en USB3 HDD. Vores nyindkøbte Apple tv 4k (kører trådløs) har dog ikke nogen USB indgang (ØV ØV). Hvad har vi af muligheder for at afspille fra USB HDD via vores Apple tv 4k ? Findes der evt. et konverter stik til netværksporten som i kan anbefale ?
|
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg bestemt ikke du kan. Uden at være ekspert så skal du vist ud i noget med netværksharddisk og noget Plex eller lignende.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil ikke mene at du kan koble den direkte til. Du skal slutte den til en pc og dele HD eller evt. via din router, hvis den har denne funktion.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan streame dine film via iTunes Mac/PC
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal have din HDD på dit netværk.
Måske din router har NAS funktion, hvor du kan koble din USB-HDD på. Ellers så må du ud og investerer i en NAS. På ATV4 kan du købe Infuse til at afspille dine film fra NAS'en. Til billeder bruger jeg Synology's picture app, som bruges sammen med min Synology NAS.
|
|
Mvh Jesper
|
|
bygork
Junior bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået foræret en ældre Synology DS411+II, er den brugbar som NAS til min apple tv 4k eller skal det være nyere ?
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9379 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, hvis man bruger Infuse på atv, så er der ingen performancekrav til NAS’en.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |