|
Apple TV 4K hakker ved UHD-rips |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der en nyere firmware til dine switche, jeg havde problemer i starten med at ATV 4K ikke kunne finde netværket, hvor problemet forsvandt efter firmware opdatering af switchen.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1059 |
Det er standard plug n play switche, så jeg ved ikke hvordan jeg skulle kunne tilgå dem for firmware-opdatering.
|
|
![]() |
|
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Kan jo være den ikke kan følge med evt? en ting er 1000mbit en anden ting er om den bliver overbelastet hvis det bare er en billig dum switch du har kørende. Jeg har begge mine Appletv4k kørende.. på Wifi jeg har lige testet igen for en sikkerhed, de kører 4k film uden problemer.. 1:1 har du evt tjekket om du har et eller andet sjovt lyd format kørende der kan give knuder? |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1059 |
Det var forskellige rips med forskellige lydformater. Og atmos er slået fra.
Det fungerede ikke trådløst. Men hey, nu kører det fint. Så en hel film i går, uden et eneste udfald.
Redigeret af Rolf Lemmike - 13-Oktober-2018 kl. 16:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |