|
Apple TV 4K - HDMI forbindelse fejl |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2021 kl. 08:22 |
Er der andre der har oplevet dette? Jeg kan fikse det midlertidigt ved at tage HDMI kablet ud, enten af min Apple TV 4K eller mit LG tv. Så går der et par dage, og det samme sker igen. Som det ses på videoen, er signalet fint når jeg bruger trackpad'en på fjernbetjeningen, men så snart jeg ikke gør, er problemet der. Tingene har fungeret fint tidligere....men nu hvor jeg bruger ATV mere fordi jeg er skiftet til Boxer, har det taget en skidt retning :-) (ikke fordi det hænger sammen med Boxer skiftet - brugsmønstret er bare ændret)
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at skift HDMI kabel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |