|
Apple tv 4k og DRTV app - video diagnostik menu |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
mcmanuf
Junior bruger Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-December-2021 kl. 16:32 |
Hej, efter jeg havde kommet til at sidde på min appletv fjernbetjening, Fik jeg en overlay diagnostik vindue frem, der viser framerate, Mbit osv osv. Lidt ala youtube video diagnostik overlay menuen. Har prøvet at trykke lidt rundt fjernbetjeningen, men kan ikke finde ud af hver jeg har trykket på. Jeg kan forestille mig, det har været en kombination af knapper. Tvos 15.1.1 Byeste drtv app. |
|
mcmanuf
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal lige siges, at jeg tror det er en skjult menu, som udviklerne selv kan gå ind og se på. Og tror også kun den kan aktiveres under video afspilning.
|
|
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lidt sent for en aprilsnar i 2021.
|
|
mcmanuf
Funktioner
Tak(0)
|
aprilsnar?
Undskyld hvad fanden snakker du om?
|
|
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ro på og skriv da pænt.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
mcmanuf
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus. Det er ikke det du linker til jeg tænker på. Jeg nåede at tage et screenshot af det, jeg snakker om. Se billede forneden. Det er drtv specifikt. Redigeret af mcmanuf - 28-December-2021 kl. 02:04 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der står: For at lukke dette vindue skal du…..
Hvad står der mere? Klaus
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der står For at lukke dette vindue, skal du lukke DRTV afspilleren
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
På remoten til ATV.
Hold midter knappen inden i et stykke tid ca. 5-6 sek, klik nu 4 gange hurtig på "prikken kl.6" samtidig og slip begge og du for overstående information som trådstarter viser. Der er 4 prikker kl. 12 - 3 - 6 og 9 på den nyeste atv remote.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har man også denne funktion med den “gamle” fjernbetjening ?
|
|
Mvh
Henrik Nielsen |
|
mcmanuf
Funktioner
Tak(0)
|
Hej jeg atv4k 1.st gen. Så har også den gamle fjernbetjening, hvor en kombination af knapper i hvert fald har virket 😊
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |