|
Apple TV 4K og Logitech Harmony Elite og DR app |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej åbenlyst ikke. Det er hbbTV der bare virker. App på mobil enhed kan spole vha fingeren.
|
||
![]() |
||
stonefree ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Status: Offline Point: 58 |
|
Eller som jeg ser det - DR har desværre nu ligesom alt for mange andre besluttet sig for at anvende en ikke standard player på Apple TV og det har flere negative sideeffekter. Derudover er den nye banebrydende app meget lidt imponerende - ville ellers ikke være svært at forbedre i forhold til forgængeren
|
||
![]() |
||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
|
Jeg har helt samme problem, bruger hub og Bluetooth, det er ret irriterende.
Redigeret af Raskolnikov - 28-November-2019 kl. 10:24 |
||
![]() |
||
ThomasNorrbohm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 37 |
|
Nu da vi er flere der har dette problem skal vi finde ud af hvordan vi så får det rettet.
Skrive til Logitech? Skrive til DR? Andre forslag?
|
||
![]() |
||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
|
Jeg tror Logitech er pænt ligeglade, desværre. Jeg ved ikke om DR kan gøre noget ved det, da de bruger en anden player end den Apple har.
Redigeret af Raskolnikov - 28-November-2019 kl. 11:22 |
||
![]() |
||
ThomasNorrbohm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 37 |
|
Jeg har nu sendt en mail til DR. Så må vi se hvad de siger.
Teksten lyder: -------------------------------------------------------------- Hej DR Vi er nu flere se Recordere.dk Forum tråd (https://forum.recordere.dk/apple-tv-4k-og-logitech-harmony-elite-og-dr-app_topic159583_page1.html) der har problemer med vores Logitech Harmony fjernbetjeninger efter jeres seneste app opdatering til Apple TV. Problemet består i, at vi ikke kan spoole frem og tilbage med vores fjernebetjening (Logitech Harmony serien) i udsendelserne. Andre funktioner virker fint og det virker også fint med Apples egen fjernbetjening. Kan i få det rettet hurtigst muligt? |
||
![]() |
||
|
Tak.
![]() |
||
![]() |
||
|
Så er der svar fra DR men ikke men en løsning nu:
----------------------- 09 . Dec 2019 14:02 Hej Thomas Norrbohm Det er rigtig, at det pt. kun fungerer med Apples egen fjernbetjening. Vi er opmærksomme på problematikken, og arbejder på at finde en løsning, men vi kan desværre ikke sige hvornår det vil være løst. God dag. Venlig hilsen M. Sode Fagkonsulent DR Licens- og Programservice -------------------------------------------- |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |