|
Apple TV 4k og waoo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2021 kl. 21:28 |
Kan simpelthen ikke få den app. Til at virke. Kan se TV guiden og alle kanaler. Når jeg trykker og feks. Vil se kanal 5 så bliver skærmen sort. Og ventecirklen står og snurrer. og der sker ikke mere. På iPhone virker den fint, også over AirPlay.
Hvad faen er der galt.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan det have noget med seneste Apple TV opdatering til tvOS 15 at gøre? Det er set før, at tv-distributørernes apps ikke virker efter ny OS-version.
Ellers så prøv den lavpraktiske fremgangsmåde. Slet appen, træk strømmen til Apple TV, start forfra.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
har forsøgt at hive stikket fjerne app. Genstarte osv. Gør ingen forskel. Det virker fint på iphone 13 med ios 15.02
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
Jeg kan desværre ikke tjekke, om det virker på tvOS 15.1 beta idet jeg ikke har adgang til Waoo
![]() Der er en gratis offentlig beta af tvOS 15.1, hvis du vil forsøge.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Kand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 81 |
har du prøvet at kontakte support? Eller slette appletv enheden inde fra waoo tv appen på din iPhone - under indstillinger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |