recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv 4K problem Sort skærm, pære blinker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv 4K problem Sort skærm, pære blinker

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv 4K problem Sort skærm, pære blinker
    Sendt: 20-November-2019 kl. 21:16
Så blev mit apple tv 2 år garantien bortfalder og lortet går pludselig i sort mens vi ser Netflix, den hvide pære blinker sløvt med ca et sek interval, trods flere genstarter samme resultat.

ATV 4K har som bekendt ingen usb indgang eller andet der kan forbinde den med min pc...

Er der nogen der har et hjælpende råd?Confused

På forhånd tak 
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 21:45
du skal kontakte apple support

Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2019 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

Så blev mit apple tv 2 år garantien bortfalder og lortet går pludselig i sort mens vi ser Netflix, den hvide pære blinker sløvt med ca et sek interval, trods flere genstarter samme resultat.

ATV 4K har som bekendt ingen usb indgang eller andet der kan forbinde den med min pc...

Er der nogen der har et hjælpende råd?Confused

På forhånd tak 

Kunne måske være rart for andre at høre om du fik løst dit problem og hvordan?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

Så blev mit apple tv 2 år garantien bortfalder og lortet går pludselig i sort mens vi ser Netflix, den hvide pære blinker sløvt med ca et sek interval, trods flere genstarter samme resultat.

ATV 4K har som bekendt ingen usb indgang eller andet der kan forbinde den med min pc...

Er der nogen der har et hjælpende råd?Confused

På forhånd tak 


Kunne måske være rart for andre at høre om du fik løst dit problem og hvordan?
kunne måske være der ikke fundet en løsning. Hvem fanden pisser på din sukkermad? Du overfuser bare folk efter forgodtbefindende.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 02:00
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

Så blev mit apple tv 2 år garantien bortfalder og lortet går pludselig i sort mens vi ser Netflix, den hvide pære blinker sløvt med ca et sek interval, trods flere genstarter samme resultat.

ATV 4K har som bekendt ingen usb indgang eller andet der kan forbinde den med min pc...

Er der nogen der har et hjælpende råd?Confused

På forhånd tak 


Kunne måske være rart for andre at høre om du fik løst dit problem og hvordan?
kunne måske være der ikke fundet en løsning. Hvem fanden pisser på din sukkermad? Du overfuser bare folk efter forgodtbefindende.

Trolden er løs igen!
 


Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 05:42
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

Så blev mit apple tv 2 år garantien bortfalder og lortet går pludselig i sort mens vi ser Netflix, den hvide pære blinker sløvt med ca et sek interval, trods flere genstarter samme resultat.

ATV 4K har som bekendt ingen usb indgang eller andet der kan forbinde den med min pc...

Er der nogen der har et hjælpende råd?Confused

På forhånd tak 


Kunne måske være rart for andre at høre om du fik løst dit problem og hvordan?
kunne måske være der ikke fundet en løsning. Hvem fanden pisser på din sukkermad? Du overfuser bare folk efter forgodtbefindende.

Trolden er løs igen!
 


det er sgu dig der er trolden. Du hidser dig op over der ikke står nogen løsning
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 05:58
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Kunne måske være rart for andre at høre om du fik løst dit problem og hvordan?
 

kunne måske være der ikke fundet en løsning. Hvem fanden pisser på din sukkermad? Du overfuser bare folk efter forgodtbefindende.

Måske du skulle lade være med at kaste med sten, når du så åbentlyst bor i et glashus?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

Så blev mit apple tv 2 år garantien bortfalder og lortet går pludselig i sort mens vi ser Netflix, den hvide pære blinker sløvt med ca et sek interval, trods flere genstarter samme resultat.

ATV 4K har som bekendt ingen usb indgang eller andet der kan forbinde den med min pc...

Er der nogen der har et hjælpende råd?Confused

På forhånd tak 


Kunne måske være rart for andre at høre om du fik løst dit problem og hvordan?
kunne måske være der ikke fundet en løsning. Hvem fanden pisser på din sukkermad? Du overfuser bare folk efter forgodtbefindende.


Rolig ven, Hajsa stiller jo et helt relevant spørgsmål i en rolig og sober tone så hvad er der du er så sur over? kom frem med det, så finder vi en løsning så du kan blive i godt humør igen. 
formuleringen er den gal med. Hvis det er sådan der bliver talt i dagens Danmark. Tak skæbne. Hvis det var mig. Havde jeg skrevet: hej har du fået løst dit problem, og hvis du har, hvordan gjorder du? Det er en høflig måde. I stedet for den der halv irritabel uhøflige måde der blev spurgt på
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Hvis det er sådan der bliver talt i dagens Danmark. Tak skæbne. Hvis det var mig. Havde jeg skrevet: hej har du fået løst dit problem, og hvis du har, hvordan gjorder du? Det er en høflig måde. I stedet for den der halv irritabel uhøflige måde der blev spurgt på

“Hvem fanden pisser på din sukkermad? Du overfuser bare folk efter forgodtbefindende.“

Sjovt nok, så fandt jeg det ikke “overfusende”, men i så tilfælde, syntes du egenligt selv at du behøves at tage diskussionen til det niveau du bragte den på?
Dit talemåde er ikke voldsomt høflig!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Hvis det er sådan der bliver talt i dagens Danmark. Tak skæbne. Hvis det var mig. Havde jeg skrevet: hej har du fået løst dit problem, og hvis du har, hvordan gjorder du? Det er en høflig måde. I stedet for den der halv irritabel uhøflige måde der blev spurgt på

<span style="-webkit-text-size-adjust: auto;">“Hvem fanden pisser på din sukkermad? Du overfuser bare folk efter forgodtbefindende.“</span>
<span style="-webkit-text-size-adjust: auto;">
</span>
<span style="-webkit-text-size-adjust: auto;">Sjovt nok, så fandt jeg det ikke “overfusende”, men i så tilfælde, syntes du egenligt selv at du behøves at tage diskussionen til det niveau du bragte den på?</span>
<span style="-webkit-text-size-adjust: auto;">Dit talemåde er ikke voldsomt høflig!</span>
<span style="-webkit-text-size-adjust: auto;">
</span>
<span style="-webkit-text-size-adjust: auto;">
</span>
<span style="-webkit-text-size-adjust: auto;">Klaus</span>
jeg håber så sandelig ikke på i snakker sådan til folk. Men det tror jeg næsten i gør
Jeg blev overfuset af en værkfører idag, fordi de skulle æde en lakgaranti. Så være dog høflig, tænker jeg.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 13:49
Men du er sjovt nok den eneste der overfuser her i tråden, T-Duck
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jeg håber så sandelig ikke på i snakker sådan til folk. Men det tror jeg næsten i gør

Høflig, er det ikke at være høflig at svare på de spørgsmål man bliver stillet?

Jeg stillede dig et spørgsmål, men du svarer ikke.

Og nej, hverken min familie, mine venner eller mine kunder har problemer med den måde jeg taler på.
Men jeg kan forstå at du tit oplever det, enten er din omgangskreds forkert, ellers må du kigge lidt indad og se om der er noget du kan ændre der.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu