|
Apple tv 4K problem Sort skærm, pære blinker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
||
Prøv at læs mit indlæg fra klokken 12:48 (som du har citeret), der er en sætning der slutter med et spørgsmålstegn.
Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
||
Spændende.......
Så fordi du (og ikke rigtigt andre), finder det overfusende, syntes du at det passende at bruge bandeord, når du skriver “Hvem fanden pisser på din sukkermad?”. Bagefter kagler du løs om andres hårde sprogbrug, men faktum er at der kun er en der overfuser og har hårdt sprogbrug her i tråden - dig! Klaus
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Det er muligvis ikke venlig tiltale, men det er på ingen måder en overfusning. Det svar du giver lige efter han stiller det spørgsmål, det er til gengæld en direkte overfusning. Og ja, vi kan skam sagtens tale ordentlig til hinanden. Og sådan skal det også helst være. Det befandt mig bare lidt mærkeligt, at du anklager andre for at gøre netop det du gør. Går ud fra du har en dårlig dag ang. din lakskade :-)
|
|||
![]() |
|||
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
||
Jeg kan på ingen mulig måde se, at Hajsas indlæg skulle være skrevet i en dårlig tone. Han/hun udelader godt nok grundleddet i den første sætning - men det er altså en almindelig set måde at korte sætningerne ned på, især på nettet. Din reaktion derimod er i mine øjne voldsom agressiv.
Redigeret af papman - 13-December-2019 kl. 03:22 |
|||
![]() |
|||
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
||
Kunne måske være rart, hvis vi lod trådstarter vurdere, om spørgsmålet til vedkommende var uhøfligt, arrogant eller provokerende, og ellers bare blande os uden om istedet for at hijacke tråden med et fuldstændigt ligegyldigt og formålsløst emne?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |