recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv 4k problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv 4k problemer

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Klaus gav mig dele af svaret i går. Støj på kablet. Jeg tænkte at slukke for receiveren mens alt andet var tændt igen problemer når bare Apple tv blev sløjfet igennem, men lige så strakt jeg tændte receiveren så var den gal. Nogle gode idéer til at jorder en receiver som ikke her jord ben i stikket på receiveren?

Udskift stikprop med jord. Du har vel jord i stikkontakten?

Eller køb sådan en. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Udskift stikprop med jord. Du har vel jord i stikkontakten?


Der er ikke jordforbindelse på selve receiveren.

At forbinde til jord, hjælper næppe særligt meget.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Udskift stikprop med jord. Du har vel jord i stikkontakten?


Der er ikke jordforbindelse på selve receiveren.

At forbinde til jord, hjælper næppe særligt meget.



Klaus

Han kan vel prøve og se om det giver en forskel.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Du burde rette navnet på tråden.
Nu ved du jo, at det ikke er et Apple TV problem 😉
ja og nej, for det er kun apple tv der skaber sig shielden kører fint, men det er noget med at apple tv handshake er mere følsom
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Klaus gav mig dele af svaret i går. Støj på kablet. Jeg tænkte at slukke for receiveren mens alt andet var tændt igen problemer når bare Apple tv blev sløjfet igennem, men lige så strakt jeg tændte receiveren så var den gal. Nogle gode idéer til at jorder en receiver som ikke her jord ben i stikket på receiveren?


Udskift stikprop med jord. Du har vel jord i stikkontakten?

Eller køb sådan en. 
det er strømforsyningen der ingen jord ben i
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Udskift stikprop med jord. Du har vel jord i stikkontakten?


Der er ikke jordforbindelse på selve receiveren.

At forbinde til jord, hjælper næppe særligt meget.



Klaus
den tanke har jeg haft selv. Men jeg må bliver ved med at spørger hvorfor, så den kom jeg frem til, jeg ikke havde prøvet, men jeg tænkte videre over at det kunne også være subwooferen, da det er en gammel sag jeg har, så jeg lige et par ting, der kan give fejlstrøm. og fejlstrøm er li' bitfejl når vi taler data
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:15
Hvordan ser stikket ud til receiver ?

Fladt eller rundt?
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:17
Ser den sådan ud på din receiver?

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Ser den sådan ud på din receiver?




Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men jeg må bliver ved med at spørger hvorfor, så den kom jeg frem til, jeg ikke havde prøvet, men jeg tænkte videre over at det kunne også være subwooferen, da det er en gammel sag jeg har, så jeg lige et par ting, der kan give fejlstrøm. og fejlstrøm er li' bitfejl når vi taler data


Du skal pille alt andet fra - ALT - og så starte med minimums konfiguration (receiver, ATV og TV).
Sluk for alt andet i huset!

Og fjern mobiltelefoner.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af LofterPalle LofterPalle skrev:

Ser den sådan ud på din receiver?

som på billede klaus lagde op
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2020 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men jeg må bliver ved med at spørger hvorfor, så den kom jeg frem til, jeg ikke havde prøvet, men jeg tænkte videre over at det kunne også være subwooferen, da det er en gammel sag jeg har, så jeg lige et par ting, der kan give fejlstrøm. og fejlstrøm er li' bitfejl når vi taler data


Du skal pille alt andet fra - ALT - og så starte med minimums konfiguration (receiver, ATV og TV).
Sluk for alt andet i huset!

Og fjern mobiltelefoner.



Klaus
Der er ikke anden for. for det er ved at pisse fruen og vores piger af. så det fejler nok, bruger de shielden til online tjenesterne selvom, vi kun burde bruge den til plex kun

Redigeret af T-Duck - 24-September-2020 kl. 15:04
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu