|
Apple tv + b1 lg oled tv kan ikke skrue op |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2023 kl. 17:22 |
Hejsa
Mine forældre har problemer med deres Apple tv - som lige pludselig ikke vil skrue lyden op på deres fjernsyn - det kan kun gøres via deres lg tv fjernbetjening. Selvom alle indstillinger er som de plejer Nogen der har prøvet dette..
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv en genstart! Ud med alle 230 v stik og vent 10 min.
Jeg har selv lige anskaffet en ATV 3rd gen, og det er plug and play nul indstillinger, så spiller det.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
En bekendt har prøvet det. Hun fik Apple Support til at ringe til sig og hjælpe.
Det var noget med et par taster der skulle holdes nede på Apple fjernbetjeningen, så virkede det igen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Ullum
Guld medlem Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
Funktioner
Tak(0)
|
De skal genstarte Apple fjernbetjeningen.
Hold TV/Control knappen og Volume ned knappen inde på samme tid. Slip knapperne og vent 5-10 sekunder til der står at fjernbetjeningen har mistet forbindelsen. Vent til fjernbetjeningen genstarter. Herefter virker den igen. Redigeret af Ullum - 22-November-2023 kl. 16:01 |
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
perfekt nu virker det.
Tak til jer søde hjælpere :)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skete også lige for mig iaften. Så er det godt med en forklaring på hvordan fjbtj genstartes
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |