|
Apple Tv Fjernebetjening Udfald |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4599 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg håber at Plysgaard vil give en statusopdatering efter en uge eller to.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
plysgaard
Junior bruger Oprettet: 30-April-2011 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er der gået 3 uger siden jeg skiftede HDMI kabel (forøvrigt, kun 0,5m langt).
Den første uge gik uden bemærkninger, men i uge 2 og 3 begyndte der at komme flere og flere udfald. Derudover kan jeg nu ikke slukke mit Tv, for hver gang jeg slukker det (både med apple remote og Sony fjernbetjeningen) Så tænder Apple Tv'et bare igen, ganske få sekunder efter... Så problemet må siges at være tilbagevende! :(
Redigeret af plysgaard - 20-April-2023 kl. 18:38 |
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde engang en tænd/sluk elskinne, der gav statisk elektricitet som fik de tilsluttede apparater til at tænde og slukke uvilkårligt
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4599 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv :(
Det her med, at tingene tænder igen med det samme efter sluk, kan dog også skyldes TV'et, der fejlagtigt sender en kommando den anden vej. Prøv at træk strømstikket til både Sony TV og Apple TV i nogle minutter, og se om det hjælper.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |