|
Apple tv kan ikke finde iTunes |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2015 kl. 19:09 |
Jeg har lige gravet mit atv3 frem op opdateret den til 7.2 så jeg kunne bruge den til hbo Nordic.
Den har nu ingen apps og kan ikke forbinde til iTunes konto. Jeg har efterhånden prøvet en masse, bla en masse genstarter og fabriksindstillinger. Før kørte Jeg med google dna, men har slettet det i routeren. Nogen der kender en løsning? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet både med kabel og wifi
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeps, har også prøvet at genstarte og gendanne, men intet virker. Har desuden prøvet med 2 konti, som begge gerne vil logge ind på computer. Jeg skal jo egentlig bare bruge Den til airplay af hbo Nordic, men Jeg kan ikke få den til at dukke op på iphone når den ikke et logget ind.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Hvis der ingen apps er på den, er der noget helt galt.
Apple tv kan sættes til en computer med iTunes, så man kan reparere den. Der er et lille stik i den, og der skal ikke sidde andre stik i den imens man gør det. Heller ikke strøm. Jeg har ikke selv prøvet, så jeg ved ikke hvordan.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Du skal lave en gendannelse af dit apple tv. Få fat i et micro usb kabel og forbind dit apple tv til din Mac/PC med dette kabel, start iTunes og lav gendannelsen. Mener seneste er version 7.2
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
PC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2015 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 9 |
Du skal ikke bruge en HBO app, for at se HBO Nordic på dit ATV 3 tilsluttede tv, du skal bruge Airplay. Så du skal enten have en iPhone med en HBO Nordic app installeret eller hvis du vil streame fra en PC et program som Airparrot som spejler din skærm over Airplay. Jeg kender intet til Android. På en iPhone starter du med at afspille filmen, derefter vælger du Airplay symbolet nede i højre hjørne af iPhone skærmen, der vælger du hvilken Airplay enhed du ønsker at afspille på, hvoefter filmen begynder at spllle på det tv du har valgt.
Jeg har selv to ATV 3 bokse der kører på den måde :-)
|
|
![]() |
|
Der kommer kun deling i hjemmet og indstillinger frem på skærmen, men hverken netflix eller andre apps. Jeg har gendannet den flere gange og den kører 7.2, men kun via selve atv3, så jeg vil lige prøve at sætte den til en computer.
Jeg er helt klar over at man blot skal starte stream fra ipad/phone og at der ikke er en dedikeret app på atv3.
|
|
![]() |
|
Nu har jeg fundet frem til at det er fordi mit apple tv ikke kan indstille dato og tid på netværket. Overvejer om det måske har relation til at jeg har kørt med google dns. Det har jeg dog slettet igen i routeren.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Tag din Apple TV i bilen og kør en tur til Hammel, så sætter vi den op ved siden af min apple tv og kigger på det.....
Klaus |
|
![]() |
|
Det er et godt tilbud, men nu har jeg gemt den langt væk igen og kører bare hbo via min pc. Det er bare lidt mere bøvlet. Hvis jeg lige finder tid til at køre forbi hammel, så sender jeg lige en besked. Tak for hjælpen til alle.
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
J Redigeret af Jwin - 11-Maj-2015 kl. 16:10 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Har du Telenor som internetudbyder? Jeg har læst at de blokerer for port 123, som bruges til dato og tid.
Man kan få port 123 åbnet ved at ringe til dem. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |