recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv kan ikke finde iTunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv kan ikke finde iTunes

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv kan ikke finde iTunes
    Sendt: 09-Maj-2015 kl. 19:09
Jeg har lige gravet mit atv3 frem op opdateret den til 7.2 så jeg kunne bruge den til hbo Nordic.

Den har nu ingen apps og kan ikke forbinde til iTunes konto. Jeg har efterhånden prøvet en masse, bla en masse genstarter og fabriksindstillinger. Før kørte Jeg med google dna, men har slettet det i routeren.

Nogen der kender en løsning?

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 22:04
Har du prøvet både med kabel og wifi
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 22:53
Jeps, har også prøvet at genstarte og gendanne, men intet virker. Har desuden prøvet med 2 konti, som begge gerne vil logge ind på computer. Jeg skal jo egentlig bare bruge Den til airplay af hbo Nordic, men Jeg kan ikke få den til at dukke op på iphone når den ikke et logget ind.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 14:19
Hvis der ingen apps er på den, er der noget helt galt.
Apple tv kan sættes til en computer med iTunes, så man kan reparere den. Der er et lille stik i den, og der skal ikke sidde andre stik i den imens man gør det. Heller ikke strøm.
Jeg har ikke selv prøvet, så jeg ved ikke hvordan.
Venlig hilsen
KB
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 14:34
Du skal lave en gendannelse af dit apple tv. Få fat i et micro usb kabel og forbind dit apple tv til din Mac/PC med dette kabel, start iTunes og lav gendannelsen. Mener seneste er version 7.2
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
PC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2015
Sted: Silkeborg, DK
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 16:53
Du skal ikke bruge en HBO app, for at se HBO Nordic på dit ATV 3 tilsluttede tv, du skal bruge Airplay. Så du skal enten have en iPhone med en HBO Nordic app installeret eller hvis du vil streame fra en PC et program som Airparrot som spejler din skærm over Airplay. Jeg kender intet til Android. På en iPhone starter du med at afspille filmen, derefter vælger du Airplay symbolet nede i højre hjørne af iPhone skærmen, der vælger du hvilken Airplay enhed du ønsker at afspille på, hvoefter filmen begynder at spllle på det tv du har valgt.
Jeg har selv to ATV 3 bokse der kører på den måde :-)
Medie afspillere: Amazon FireTv, Amazon FireTv 2 gen, Chromecast 2 + 1 + Audio.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 20:15
Der kommer kun deling i hjemmet og indstillinger frem på skærmen, men hverken netflix eller andre apps. Jeg har gendannet den flere gange og den kører 7.2, men kun via selve atv3, så jeg vil lige prøve at sætte den til en computer. 

Jeg er helt klar over at man blot skal starte stream fra ipad/phone og at der ikke er en dedikeret app på atv3. 
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 21:16
Nu har jeg fundet frem til at det er fordi mit apple tv ikke kan indstille dato og tid på netværket. Overvejer om det måske har relation til at jeg har kørt med google dns. Det har jeg dog slettet igen i routeren. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 21:20
Tag din Apple TV i bilen og kør en tur til Hammel, så sætter vi den op ved siden af min apple tv og kigger på det.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 21:34
Det er et godt tilbud, men nu har jeg gemt den langt væk igen og kører bare hbo via min pc. Det er bare lidt mere bøvlet. Hvis jeg lige finder tid til at køre forbi hammel, så sender jeg lige en besked. Tak for hjælpen til alle. 
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Nu har jeg fundet frem til at det er fordi mit apple tv ikke kan indstille dato og tid på netværket
Du har et netværksproblem. Hvis den ikke har forbindelse til Internettet, kan den ikke hente tiden. Jeg har lige haft samme problem med en ATV fra skuffen, den ville heller ikke logge på med Apple ID eller sætte tiden. Da jeg fik løst netværksproblemet, virkede alt igen. Det var Routeren der drillede i mit tilfælde.

J

Redigeret af Jwin - 11-Maj-2015 kl. 16:10
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 11:56
Har du Telenor som internetudbyder? Jeg har læst at de blokerer for port 123, som bruges til dato og tid.
Man kan få port 123 åbnet ved at ringe til dem.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu