recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv kan ikke finde iTunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv kan ikke finde iTunes

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 18:12
Jeg har Aura (waoo).

Hvad gjorde du jwin for at få det løst. Det virker hverken kablet eller Wi-Fi, så Jeg vil lige prøve at pille lidt ved routeren.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Jeg har Aura (waoo).

Hvad gjorde du jwin for at få det løst. Det virker hverken kablet eller Wi-Fi, så Jeg vil lige prøve at pille lidt ved routeren.

Det var en 40 cm fejl. Jeg havde ført WAN porten på routeren hen i en switchport med et VLAN, er der ikke havde fuld adgang til internettet. Så det er nok ikke det der driller dig.

Hvad det er hos dig kan jeg ikke lige gætte på. Routeren lyder som et godt sted at starte....

J

Redigeret af Jwin - 11-Maj-2015 kl. 19:21
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 20:56
Når det er Waoo, så tjek lige om port 123 er åben.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 21:17
Har prøvet at google port 123, men kan ikke lige finde noget om hvordan jeg tjekker det. Kan jeg tjekke i routeren eller skal jeg ringe til Waoo?
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 23:10
Jeg fandt denne gamle tråd i Google:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132802&PN=1&title=waoo-og-airplay

Fik du løst dit problem fra juni sidste år? Hvordan er dit setup med Router?

J

Redigeret af Jwin - 11-Maj-2015 kl. 23:12
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 10:48
Jeg er flyttet siden. Løste det daværende problem med at sætte egen router til, hvilket ifølge waoo ikke er en mulighed det nye sted, da deres router ikke kan sættes i bridge-mode. 

Jeg kører med waoos router, hvor jeg har slukket det trådløse. Den trådløse del kører jeg via en Asus 68 router, som jeg har sat op som accespoint. Det hele fungerer fint, bort set fra mit apple tv. 

Redigeret af Bconrad - 12-Maj-2015 kl. 10:50
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 20:56
Hvis du ikke vil fejlsøge på din router, kan du så ikke tage den med hen til nogen der ikke har samme internetudstyr som du og sætte den op derfra? Det kunne da i det mindste give en indikation om, hvorvidt det var routeren.

Redigeret af Torben Rasmussen - 12-Maj-2015 kl. 20:57
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2015 kl. 21:20
Jeg tror at det er udbyderen, da jeg har læst at Telenor og Waoo blokerer for port 123 i deres routere. Og det er tids-serveren.

Venlig hilsen
KB
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 12:51
Jeg har haft det samme problem. Har kørt med Unlocator og derfor et modificeret DNS.
Da Viaplay kom på ATV i går var det den norske udgave jeg fik selv om ATV var stillet til Danmark.
Jeg prøvede derfor at genstarte og endte derefter med det problem at der ingen apps eller internetforbindelse var.

LØSNING: 1) Ændre DNS til 212.010.010.005
                2) Vælg: Gå på vågeblus nu
                3) Tag strømmen på ATV i 10 sekunder
                4) Strøm på igen - når ATV er genstartet er apps og internet tilbage.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 16:19
Jeg har snakket med waoo og de sagde at port 123 var åben. Han Jeg snakkede med sagde at jeg skulle ringe til Apple support da der var yderligere nogle porte som jeg skulle have åbnet.
Jeg prøver lige Peters løsning og set om det virker.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2015 kl. 17:44
Her er den komplette tabel på de tcp og udp ports som Apple bruger:
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu