|
Apple tv kan ikke finde iTunes |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har Aura (waoo).
Hvad gjorde du jwin for at få det løst. Det virker hverken kablet eller Wi-Fi, så Jeg vil lige prøve at pille lidt ved routeren. |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Det var en 40 cm fejl. Jeg havde ført WAN porten på routeren hen i en switchport med et VLAN, er der ikke havde fuld adgang til internettet. Så det er nok ikke det der driller dig. Hvad det er hos dig kan jeg ikke lige gætte på. Routeren lyder som et godt sted at starte.... J Redigeret af Jwin - 11-Maj-2015 kl. 19:21 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Når det er Waoo, så tjek lige om port 123 er åben.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Har prøvet at google port 123, men kan ikke lige finde noget om hvordan jeg tjekker det. Kan jeg tjekke i routeren eller skal jeg ringe til Waoo?
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Jeg fandt denne gamle tråd i Google:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132802&PN=1&title=waoo-og-airplay Fik du løst dit problem fra juni sidste år? Hvordan er dit setup med Router? J Redigeret af Jwin - 11-Maj-2015 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
Jeg er flyttet siden. Løste det daværende problem med at sætte egen router til, hvilket ifølge waoo ikke er en mulighed det nye sted, da deres router ikke kan sættes i bridge-mode.
Jeg kører med waoos router, hvor jeg har slukket det trådløse. Den trådløse del kører jeg via en Asus 68 router, som jeg har sat op som accespoint. Det hele fungerer fint, bort set fra mit apple tv. Redigeret af Bconrad - 12-Maj-2015 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvis du ikke vil fejlsøge på din router, kan du så ikke tage den med hen til nogen der ikke har samme internetudstyr som du og sætte den op derfra? Det kunne da i det mindste give en indikation om, hvorvidt det var routeren.
Redigeret af Torben Rasmussen - 12-Maj-2015 kl. 20:57 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Jeg tror at det er udbyderen, da jeg har læst at Telenor og Waoo blokerer for port 123 i deres routere. Og det er tids-serveren.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Jeg har haft det samme problem. Har kørt med Unlocator og derfor et modificeret DNS.
Da Viaplay kom på ATV i går var det den norske udgave jeg fik selv om ATV var stillet til Danmark. Jeg prøvede derfor at genstarte og endte derefter med det problem at der ingen apps eller internetforbindelse var. LØSNING: 1) Ændre DNS til 212.010.010.005 2) Vælg: Gå på vågeblus nu 3) Tag strømmen på ATV i 10 sekunder 4) Strøm på igen - når ATV er genstartet er apps og internet tilbage.
|
|
![]() |
|
Jeg har snakket med waoo og de sagde at port 123 var åben. Han Jeg snakkede med sagde at jeg skulle ringe til Apple support da der var yderligere nogle porte som jeg skulle have åbnet.
Jeg prøver lige Peters løsning og set om det virker. |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Her er den komplette tabel på de tcp og udp ports som Apple bruger:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |