recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv kan ikke se NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv kan ikke se NAS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kazb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kazb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2021 kl. 13:11
Ja det med portene har jeg også kunne læse mig frem til - de første 2 porte skulle være til computer som de kalder det og de sidste 2 skulle være til tv - og fra computeren kan jeg se NAS'en når den sidder i port 1 men ikke i nogen af de andre.....
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2021 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af kazb kazb skrev:

Ja det med portene har jeg også kunne læse mig frem til - de første 2 porte skulle være til computer som de kalder det og de sidste 2 skulle være til tv - og fra computeren kan jeg se NAS'en når den sidder i port 1 men ikke i nogen af de andre.....

Mig bekendt vil der normalt være 1 port til Internet og 3 til TV. På mine 2 fiber forbindelser er det port 4 der er til Internet og 1-3 til TV. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
kazb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kazb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2021 kl. 11:17
PROBLEM LØST - Jeg sad og rodede videre med problemet og kom til at tænke på om problemet måske lå i de gratis programmer som jeg brugte. Jeg prøvede så at downloade FE Fileexplorer tv og pludselig kunne den se NAS'en og da jeg så købte pro versionen af programmet ( 45 kr. ) så kunne den også afspille alle formater af billeder og videofiler. Så problemet er løst men årsagen til at de oprindelige programmer pludselig ikke kunne se NAS'en efter skift til Fiber routeren er stadig et mysterium.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu