recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV, kan ikke skrue op og ned??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV, kan ikke skrue op og ned??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersDGP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV, kan ikke skrue op og ned??
    Sendt: 04-September-2013 kl. 22:24
Hej

Har været ved at hjælpe en kammerat med at sætte hans Apple TV op. Lyden kører perfekt og vi kan skrue op og ned for lyden fra iPhone. Men med det samme vi kobler på Apple tv, så forsvinder muligheden for at styre lyden fra telefonen?? Hvad gør vi galt? På min airport Express er der ingen problemer.

Tak
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 08:54
Ingen der har en ide på problemet?

Er det ikke muligt at styre lyden på iPhone samt iPad på Apple tv
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:08
Jeg kan på yousee Music men ikke på radioplay, så måske det er app der afgør det
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:16
Du har ret!

Kan også på yousee music. Men personen som jeg hjælper, har ikke yousee. Hvad kan han så gøre?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af AndersDGP AndersDGP skrev:

Hej

Har været ved at hjælpe en kammerat med at sætte hans Apple TV op. Lyden kører perfekt og vi kan skrue op og ned for lyden fra iPhone. Men med det samme vi kobler på Apple tv, så forsvinder muligheden for at styre lyden fra telefonen?? Hvad gør vi galt? På min airport Express er der ingen problemer.

Tak
Ved ikke om det helt det samme men,
Alt mit musik ligger iTunes på min ene Torsk, jeg vælger den musik jeg vil høre via iPad'en og afspilller den via AppleTV3 som er koblet på en DAC, og jeg regulere ligeleds volumen på iPaden.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:32
Han plejer at bruge youtube, da han ikke har musik på en harddisk. Men lyd baren, forsvinder med det samme han vælger apple tv. Men hvorfor kan express så gøre det?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 14:26
Men hvis Apple tv ikke understøtter justering af lyd, hvorfor virker Yousee Music appen så? Youtube og andre virker bare ikke, men virker fint på airport Express. Forstår det ikke helt
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 06:43
Prøv en tur ind i opsætningen og se hvordan mulighed for lydjustering er sat on/off
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 08:17
Ind i indstillinger.

Derefter lyd & video.

Se om lydkontrol er sat til fra.

SmileSmileSmile
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 09:51
Alt er sat til on. Det virker jo fint med Yousee musik appen. Og det virker også perfekt, når man bruger musik der ligger direkte på Tlf. Med det samme der kommer video indover, altså youtube osv, så forsvinder muligheden for at justere lyden.
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 13:38
Det YouTube app til ATV der driller, fordi der er billede med i AirPlay mode. På Airport'en er det kun.

Iøvrigt samme svar som du har fået H4A

Som jeg har skrevet i din tråd derovre...bed din kammerat støtte kunstnerne og undgå problemer. Det koster ham 99kr om måneden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu