recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv købe nu eller vente ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv købe nu eller vente ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv købe nu eller vente ?
    Sendt: 04-Maj-2022 kl. 13:16
Apple tv, skal man købe 4K gen2 eller er der en nyere påvej?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 13:19
Rygtet går, at Apple arbejder på en kombination af Apple TV og lyd (HomePod), men det virker ikke som om, at det er tæt på.

Der findes også referencer til 120Hz support i tvOS kildekoden, så det må jo være en fremtid udgave.

Jeg tror dog ikke, at det sker i år. Det er et år siden, at Gen 2 blev lanceret.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 13:22
tak for lynhurtigt svar! Jeg render ud i mutanten og henter sådan en lille sag. Så håber jeg film er til overkommelige priser i leje samt nogle gode gratis serier Big smile
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 14:01
Der følger vist stadig en 1 års gratis prøveperiode på Apple TV+ med ved køb af Apple TV 4K, så det tæller da som gratis serier. Vilkår her: https://www.apple.com/dk/promo/pdf/DK_TV_Plus_Promo.pdf

Bl.a. Severance, Slow Horses og Ted Lasso kan anbefales.

Der medfølger også 3 måneders gratis Apple Arcade, så hvis du har en spil-controller liggende fra PlayStation eller Xbox, så kan den parres til Apple TV. Der er mange mobilspil, men også en håndfuld mere konsolagtige spil. Vilkår her: https://www.apple.com/dk/promo/pdf/DK_Arcade_Promo_TandCs.pdf

Sayonara, The Last Campfire, Creaks, Little Orpheus, Stela, Inmost og Sneaky Sasquatch kan anbefales.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 14:03
Så er det i hvert fald kun med ATV, at der følger et års + med, for det er tre måneder med alt andet i dag, så vidt jeg ved.
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jorgen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 16:29
Det er også kun 3 mdr hvis man køber AppleTV - https://www.apple.com/dk/apple-tv-plus
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Så er det i hvert fald kun med ATV, at der følger et års + med, for det er tre måneder med alt andet i dag, så vidt jeg ved.

Du har helt ret, det gælder på alle deres produkter hvor der tilbydes gratis Apple TV+.
Det blev ændret sidste år, mener det var fra 1 juli 2021 at man ændret fra 1 år til 3 måneder.

4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 16:54
hej, de 3 måneder vil jeg gerne benytte, men jeg kan ikke se hvor jeg aktivere dem? Den siger 7 dage derefter xx om måneden 
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 17:10
og er der noget i mener jeg skal gøre eller er MUST see Tongue
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 19:15
Du skal logge ind med dit Apple ID. Så burde tilbuddet om gratis periode komme frem til at indløse.

Jeg synes, at Severance er must see.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2022 kl. 22:37
see er et must see
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2022 kl. 07:10
håber snart der kommer en ny kraftigere ATV.
Synes generelt den er for langsom til at starte osv, men det kan også være samspillet til TV/internet/apps etc.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu