|
Apple tv købe nu eller vente ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2022 kl. 13:16 |
Apple tv, skal man købe 4K gen2 eller er der en nyere påvej?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rygtet går, at Apple arbejder på en kombination af Apple TV og lyd (HomePod), men det virker ikke som om, at det er tæt på.
Der findes også referencer til 120Hz support i tvOS kildekoden, så det må jo være en fremtid udgave. Jeg tror dog ikke, at det sker i år. Det er et år siden, at Gen 2 blev lanceret.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
tak for lynhurtigt svar! Jeg render ud i mutanten og henter sådan en lille sag. Så håber jeg film er til overkommelige priser i leje samt nogle gode gratis serier
![]() |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
Der følger vist stadig en 1 års gratis prøveperiode på Apple TV+ med ved køb af Apple TV 4K, så det tæller da som gratis serier. Vilkår her: https://www.apple.com/dk/promo/pdf/DK_TV_Plus_Promo.pdf
Bl.a. Severance, Slow Horses og Ted Lasso kan anbefales. Der medfølger også 3 måneders gratis Apple Arcade, så hvis du har en spil-controller liggende fra PlayStation eller Xbox, så kan den parres til Apple TV. Der er mange mobilspil, men også en håndfuld mere konsolagtige spil. Vilkår her: https://www.apple.com/dk/promo/pdf/DK_Arcade_Promo_TandCs.pdf Sayonara, The Last Campfire, Creaks, Little Orpheus, Stela, Inmost og Sneaky Sasquatch kan anbefales.
|
|
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12360 |
Så er det i hvert fald kun med ATV, at der følger et års + med, for det er tre måneder med alt andet i dag, så vidt jeg ved.
|
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
Det er også kun 3 mdr hvis man køber AppleTV - https://www.apple.com/dk/apple-tv-plus
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Du har helt ret, det gælder på alle deres produkter hvor der tilbydes gratis Apple TV+. Det blev ændret sidste år, mener det var fra 1 juli 2021 at man ændret fra 1 år til 3 måneder. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
hej, de 3 måneder vil jeg gerne benytte, men jeg kan ikke se hvor jeg aktivere dem? Den siger 7 dage derefter xx om måneden
|
|
![]() |
|
og er der noget i mener jeg skal gøre eller er MUST see
![]() |
|
![]() |
|
Du skal logge ind med dit Apple ID. Så burde tilbuddet om gratis periode komme frem til at indløse.
Jeg synes, at Severance er must see.
|
|
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
see er et must see
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
håber snart der kommer en ny kraftigere ATV.
Synes generelt den er for langsom til at starte osv, men det kan også være samspillet til TV/internet/apps etc. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |