|
Apple TV lagerplads |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ret nemt, bruger den indbyggede AirPlay i min forstærker.
Klaus
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man bruger da slet ikke Apple TV til musik.
|
|||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du forbinder selvfølgelig Apple tv med hdmi til forstærker/receiver (og så videre fra receiver til tv ). Så får du sandsynligvis også bedre lyd fra Apple tv når du streamer film .
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor ikke? Den understøtter AirPlay 2 Jeg har godtnok Apple Airport Express til lyd. Det er fordi min forstærker ikke har Hdmi. Jeg gider ikke rode med splitter, da jeg havde Express i forvejen.
|
|||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Fordi den ikke giver bit-perfect afspilning, men som udgangspunkt resampler selv 44.1 Khz til 48 Khz og man også får nedkonverteret HD musik i 96, 188 og 192 Khz. ATV er god til at streame f.eks. Netflix, men er langt fra det oplagte valg til musikafspilning - Det lader den slet ikke til at være skabt med noget videre fokus på. |
|||
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hmm.
Det argument har jeg også hørt om Apple TV 3. Det kørte jeg selv med som lydafspilning i en periode via spdif out. Jeg sammenlignede med en airport Express. Kunne ikke høre forskel når jeg afspillede losless. Det skal siges at jeg heller ikke kan høre forskel på kabler. 😉 Så at sige at den slet ikke kan bruges til lyd, er i min optik forkert.
Redigeret af Mufti - 16-Juli-2019 kl. 06:19 |
|||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mon ikke lige det går med noget Spotify og Apple Music
|
|||
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svar, jeg vil prøve mig lidt frem efter den metode der virker for mig.
Redigeret af Casper - 17-Juli-2019 kl. 06:51 |
|||
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |