recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv med panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv med panasonic

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv med panasonic
    Sendt: 21-Januar-2016 kl. 16:09
Hej alle
Har fået Apple v 4
Når jeg er i menu på den for fjernbetjening så kan jeg ikke vælge
at parre den med mit Panasonic fjernsyn. På pana er link sat til til. Er det fordi min onkyo
Ikke har CEC eller hvor skal jeg gøre det aktiv på forstærker, hvis den har det??
Mit Apple tv er forbundet til forstærker i hdmi og i udgang til Panasonic. Vil gerne kunne slukke og skrup op
med Apple fjernnetjening på Panasonic hvis jeg har muligheden altså.
Håber på svar.
Lofferen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 16:58

For at det skal virke, så skal hele kæden have CEC og skal være aktiveret, så når ATV tændes, så vil den tænde Reciver som tænder TV og skifter til HDMI In på TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 17:58
Som radiomanden siger skal din receiver også understøtte HDMI CEC.
Jeg havde selv lidt problemer med en Nad receiver, Panasonic tv og apple tv. Jeg kunne godt tænde det hele ved hjælp af HDMI CEC, men det kunne ikke slukke. 
Det viste sig at mit halvdyre hdmi kabel ikke understøttede CEC.
Istedet har jeg brugt et fra harald skrald og det virker perfekt nu
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 14:48
Fundet en løsning?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu