|
Apple TV mirroring og Airplay. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2015 kl. 13:49 |
Hej.
Jeg har netop tilsluttet Apple TV til fjernsynet. Og jeg tror jeg har fundet ud af, svaret på spørgsmålet til, hvordan jeg kan "koble" Ipad på. http://support.apple.com/da-dk/HT201335 Men - kan det ikke på nogen måde lade sig gøre at vise indholdet fra (Windows) computer på Apple TV?? Kan man ikke gå direkte på Internettet, direkte på Apple TV?? Det er da for ringe, hvis man ikke kan disse ting.....
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Airparrot kan måske hjælpe dig.
Men ATV virker nu bedst med iOS og OSX |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
I see - Airparrot, ser ret interessant ud. Den er godt nok ikke gratis, men de 15 dollar overlever jeg nok, hvis det virker. Det kan jo have sine fordele nogle gange, kunne jeg tænke mig.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Det burde virke på computeren, med Ethernet forbindelse ikke. AppleTV er sat til med ethernet kabel og YouTube app'en virker fint nok. Så det skulle være godt nok. Men nu har AirParrot stået og søgt i lang tid, men endnu ikke fundet AppleTV'en.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |