|
Apple TV monteret bag TV, erfaringer? |
Besvar |
Forfatter | |||
Bygone
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Maj-2019 kl. 12:25 |
||
Hej allesammen,
jeg er pt igang derhjemme med at sætte soveværelse og børneværelse i stand, og ville i den sammenhæng gerne montere vore appletv skjult bagved tv, men er nu kommet i tvivl om hvordan remoten virker hvis den er skjult. Er der nogen der har nogle erfaringer her? Det er både ATV4 og ATV4k vi har. Både strøm og lan stik er sat i væg bag tv også så alle kabler bliver skjult derfor min ide med at skjule ATV også. Tak for indspark på forhånd.
Redigeret af Bygone - 10-Maj-2019 kl. 12:26 |
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi har præcis det samme setup på vores børnværelser og da TV'et kan tændes via HDMI, er der ikke brug for andet end ATV remoten.
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Bygone
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for lynsvar :), hvad beslag har i hængt den op med?
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan købe dette kit via apple. Redigeret af Potter - 10-Maj-2019 kl. 12:56 |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan finde dem på eBay/fra Kina til stort set ingen penge
|
|||
|
|||
xcalibur
Bruger Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er rigtigt, det BURDE virke fint med ATV fjernbetjeningen, men for os har fjernbetjeningen dårlig forbindelse hvis jeg sætter vores ATV4K ind bag vores LG tv, den reagerer ofte ikke og bliver disconnected.
Så snart den titter frem er forbindelsen fin. Det kan dog være problemet er blevet fikset , ser jeg nu.
|
|||
quarkir
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mvh
|||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mine sidder med velcro bag på TV. Virker uden problemer. De kører endda på wifi.
|
|||
Bygone
Funktioner
Tak(0)
|
||
Takker alle for inputs. har bestilt 2x ophæng sammen med 2 vægophæng til tv :) så skal værelserne bare lige gøres færdige før jeg kan sæt det hele igang :).
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |