|
Apple tv newbie - tips og tricks fra erfarne bruge |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Infuse appen er et must, hvis man har film lokalt. Apple TV skal kunne se dem på netværket, der er ingen stik til harddiske mm. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
hvordan får jeg nemmest afspillet egne fotos ig videoer fra NAS eller google drive.
har prøvet med infuse, men den er lidt for avanceret da den indexer og downloader mærkelige covers til egne videoer. vlc er fin men skal klikke mig helt ned i filstrukturen hver gang. ville gerne have en mappe ude på app niveau. |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Du kan slå hentning af metadata (covers osv.) fra i Infuse indstillinger.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
JLee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Tak for alle jeres inputs!
Jeg mangler stadig at blive klog på, om man kan købe i tysk webshop og anvende i DK? Skal der bruges coax fremfor mobilt bredbånd pga. dataforbrug eller hastighed? Der blev skrevet om en familie på 4, men jeg er kun én og har jo også data på min telefon og tablet i forvejen. Jeg tænker dermed, at mit forbrug vil være væsentligt mindre, end hvad 4 personer forbruger :) Da jeg i sin tid havde netflix, brugte jeg en meget lav hastighedsforbindelse med mit tvs ekstremt langsomme browser, men jeg har ingen anelse om dataforbrug... Er det rigtigt forstået, at når man først har ATV boksen, så reduceres ens tv til en monitor, og det viste styres ene og alene af boksens egenskaber, så det intet betyder, hvilken tuner og internetmodul, der sidder i tv'et? Med andre ord: Hvis jeg ikke behøver 4k, så er der ingen grund til at skifte tv her og nu? Tak igen for jeres svar :)
|
|
Samsung UE40ES7005XXE
Panasonic DMR-BCT820 DIGA Panasonic DMR-EH770 DIGA Panasonic DMR-EH63 Samsung SMT-H3126 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9429 |
Ja du kan købe i tyskland.
Ja ens tv bliver en monitor
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |