|
Apple TV og 3d sbs mkv filer ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
got2kill ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2006 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2013 kl. 11:40 |
Hej
jeg overvejer at købe en AppleTV men kan den afspille 3d SBS mkv filer ? hvis den bliver Jailbreaket og få en xbmc på ? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den afspille normale .MKV filer?
Hvis ja, så kan den også afspille 3DSBS filer, da det blot (for afspilleren) er en helt almindelig .MKV fil. Det er på TV'et, at du skal vælge 3D SBS mode for at få det i 3D... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
got2kill ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2006 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 15 |
ok k så tror jeg at jeg må prøve sådanne en...
|
|
![]() |
|
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
Det kan den, du får dog problemer med undertekster, hvis de ikke er "burn-in" men "løse" i MKV containeren. XBMC kan som sådan ikke skifte til 3D og lave dine undertekster om til 3D
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Det er kun en ATV2 der kan jailbreakes - ikke en ATV3
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
Jeg har set 3D MKV filer på ATV3 via iPad og AirPlay, så det kan lade sig gøre uden jailbreak
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |