|
Apple TV og Beovision 14 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pons ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2020 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2020 kl. 13:29 |
Hej jeg investeret i et Apple TV 4K, som jeg har monteret i mit Beovision 14.
Apple TVét er sat op med kablet LAN gigabit forbindelse og PUC styring, så det kan styres via min beoremote one. Så lang så godt. Jeg har følgende problemstillinger / ønsker, som jeg håber at kunne få hjælp til.: - Hvis jeg anvender den medfølgende fjernbetjening til Apple TV, er der bl.a. mulighed for at volume op/ned. Dette virker desværre ikke. Jeg antager at det er fordi beovision 14 ikke har HDMI-CEC, men jeg ved ikke om det er korrekt. Findes der en workaround så man kan få liv i knapperne? - Når jeg streamer fra IPhone via Airplay, giver TVét et meget irriterende skrat lyd, lige i den får forbindelse. Dette sker på ca. halvdelen af mine streamingtjenester, men ikke på de øvrige. Kan dette på nogen måde afhjælpes? - Jeg har tilsluttet Beolab 6002 til mit TV. Er det på nogen måde muligt at få disse til at spille via Apple TV / Airplay, uden at TVét skal tændes? Jeg ved at jeg kan tænde TVét og slukke skærmen, men det er ikke det jeg søger. Jeg vil gerne kunne streame et nummer fra mobilen, uden først at skulle tænde TVét. På forhånd mange tak :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |