|
Apple TV og skærme... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2012 kl. 16:10 |
Hej
Følgende setup er i dag kørende. En EyeTV maskine står og hygger sig i kontoret, med at optage i stride strømme. En Apple TV (2) sidde under mit TV og hygger sig med at afspille. Det virker, ingen klager. Alt er out of the BOX. Nu er der krav fra familiens yngste om at få eget fjernsyn. Flere ting spiller ind her og vi mener ikke at der skal være fri adgang til brug af fjernsyn har vi besluttet at der skal indkøbes en skærm (Fujitsu SL23T-1LED) og en Apple TV.
Mvh Jgaard |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb da et tv og lad vær med at indstille kanalerne!
Ellers ja til 1+3 |
|
![]() |
|
![]() |
|
jgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
Hej Kim.
Hvor kan jeg få et fjernsyn, til samme pris. den nævnte skærm koster under 1000 kr. Den har højtalere indbygget og er 23". Mig bekendt bliver det væsentligt dyrere når der skal være indbygget TV tuner og når vi en dag vil tillade brug af TV så kan det jo være at tunerformatet skal være et nyt igen! |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Har hverken kikket på skærm eller priser. Men enhver skærm med hdmi burde kunne bruges til en ATV
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |