|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() Sendt: 19-November-2008 kl. 12:28 |
Indtil nu har det været rimelig langhåret at skulle hacke og installere forskellige programmer, så som mediacenter software, på Apple Tv, hvis man kun ejer en windowsbaseret maskine… Men nu er der blevet frigivet en patch, der gør det ganske enkelt og simpelt at få installeret mediacenter software som XBMC, Boxee samt andre programmer. Derudover ser det ud til at det ikke længere kun er nogle få usb sticks der virker. Jeg kunne i hvert fald bruge en usb stick som jeg ikke har brugt før. Efter at jeg har fået installeret og bruger XBMC som mediacenter software på Apple tv har jeg kun været yderst tilfreds med systemet. Ja faktisk så tilfreds at jeg har sat mit gamle mediacenter (alm. pc) til salg, selv om den kun er 2 måneder gamle ! Filer og vejledning til installation findes her. Redigeret af ha9953 - 19-November-2008 kl. 12:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |