recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV Remote - alternativer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV Remote - alternativer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV Remote - alternativer?
    Sendt: 12-August-2016 kl. 19:28
Jeg kan ikke bruge den fjernbetjening, der følger med Apple TV seneste generation pga. museskade i både højre og venstre side. Remoten "trigger" min museskade fuldstændig ligesom hvis jeg bruger en computermus.

Kan man styre Apple TV'en på en eller anden smart måde, som helst er gratis?

Jeg har en iPad Mini 2, hvis det er.

Logitechs fjernbetjeninger kan bruges, har jeg læst på nettet, men har ej sådan en.

Redigeret af -Henrik- - 12-August-2016 kl. 19:33
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 20:08
Du kan hente den nye Apple Tv Remote, det er Apples egen, og den fungerer fint.

Jeg bruger selv en Harmony One+ og det virker også fint
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 21:35
På begge mine tv, fungerer den fj. betj. der følger med fjernsynet automatisk, når ATV4 er sat til.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 23:21
Ja, langt de fleste remotes kan indstilles til atv4 Remote
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 07:13
Bruger en Logitech. Smart remote.

Klarer alle delene incl ATV 4. Og så skal jeg ikke pege
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2012
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 17:08
Tak for feedback

Har hentet appen til iPaden, men kører lige nu med min fjernbetjening til tv'et, der er nogle knapper, som jeg ikke bruger, så dem bruger jeg til atv. Det fungerer faktisk rigtig fint.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu