|
Apple tv, samme funktion som airport express? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2013 kl. 17:05 |
Har lige brug for lidt hjælp her!
Et apple tv, har det fuldstændig samme funktion som airport Express? Kan jeg afspille lyd fra min telefon over på apple tv'et som er forbundet med receiver uden at ha tv'et tændt? |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
airport Express kun afspiller lyd. apple tv afspiller lyd og billede (evt. kun lyden hvis det er det du vil have). Så ja det kan du godt. Jesper
Redigeret af Packer - 02-September-2013 kl. 17:16 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4280 |
Om den kan det samme kan jeg ikke svare på.
Men bruger næsten aldrig mit ATV med fjernsyn tændt. Finder musik på iPad og sender det så til ATV og ud gennem anlæg |
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
Super.. Lige det jeg håbede. Apple tv skal opsættes via tv'et og ikke via computeren?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4280 |
Jep. Sæt hdmi kabel til tv. Tænd den. Indtast kode til netværk hvis du kører trådløst og wupti så er du kørende
Redigeret af aerik - 02-September-2013 kl. 17:28 |
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
Husk dog at ATV ikke har analog lydudgang som Express'en - kun optisk og HDMI.
|
|
![]() |
|
Og man kan sagtens bare sætte ATV til strøm og så optisk i receiver uden hdmi og så bare afspille lyd fra telefon?
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
ja, men det bliver så lidt svært at aktivere airplay og koble den på dit netværk uden du kan se noget, men du mener sikkert EFTER den er klargjort ? :-) |
|
![]() |
|
Selvfølgelig efter den er klargjort. Det er fordi han vil bruge ATV i soveværelset til tv. Når der så kommer gæster vil han ta ATV med ned i stuen og bare koble den til hans receiver.
|
|
![]() |
|
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Kan man også spille fra anlæg med slukket tv, hvis ATV er forbundet til anlæg med hdmi?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Ja - hvis din forstærker er ligeglad med slukket tv.
Klaus |
|
![]() |
|
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Min surround receiver er ihvertfald ikke ligeglad når jeg prøver med wd tv live
Må komme an på en prøve så. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |