|
Apple TV streaming hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2014 kl. 11:07 |
Hej alle
Håber I kan hjælpe lidt med nogle tips. Jeg har fået sat et tv op i soveværelset men der er ikke umiddelbart adgang til antenne-stik, så tænkte jeg ville bruge mit Eye-TV i stuen og så streame signalet til Apple TV tilsluttet tv'et i soveværelset. Det virker også upåklageligt, men det kræver stadig jeg bruger min Ipad som hub og via Airplay sender signalet videre. Er der en smartere måde at gøre det på? Optimalt ville det være at helt fjerne den hub der er nødvendig, så jeg blot kan bruge den remote der følger med. Det ville gøre det mere som et "normalt" tv. Håber nogen har erfaringer med den løsning. På forhånd tak.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kommer nok ikke udenom iPad'en før Apple laver en egentlig spp store til Appe TV.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |