recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv....styring med ipod???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApple tv....styring med ipod???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv....styring med ipod???
    Sendt: 18-August-2010 kl. 15:09
hej
jeg overvejer at købe ovenævnte boks, og en ipod touch. hovedsaglig til at lægge mine cd ind i. den skal så forbindes til min processor via digital udgangen
Mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaringer med at bruge ipod touch til remote. det skal lige siges .....der er min kone som forlanger de nye tiltag, så det skal være meget brugervenligt. vil det fungere på nøjagtig samme måde ,som hvis musikken lå på ipoden......tænker på covers og lign.
andre indput ang dette kit er meget velkommen.
på forhånd takBig smile
peter
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 15:20
Der findes masser af løsninger til den slags.
Og ja en Ipod touch er god til styring af dette.

Kører selv med en atom-baseret server med mit musik på som så afspilles med itunes, og styres med ipod touchen.. Albumarts osv vises på Ipoden
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 15:22
køb du blot
virker næsten 100% som på ipod = meget brugervenligt

kan være lidt bøvl, at den lige skal connecte, hvis den har ligget i dvale, men super løsning

Pludselig får man lyttet meget mere til podcasts osv, når det pludseligt er blevet meget mere brugervenligt
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

køb du blot
virker næsten 100% som på ipod = meget brugervenligt

kan være lidt bøvl, at den lige skal connecte, hvis den har ligget i dvale, men super løsning

Pludselig får man lyttet meget mere til podcasts osv, når det pludseligt er blevet meget mere brugervenligt
betyder det at konen ikke vil se nogen forskel på spille menuen, på ipoden??den enste forskel er at lyden ligger i apple tv boksen, i stedet for i ipoden?
er det besværligt at kople ipoden til , når man skal høre musik?....eller?. hvis man skal trygge på mere end een knap når der skal høres musik, tror jeg konen går i baglås.
Nu skriver ....virker næsten....hvad begrænsninger er der?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu