|
Apple TV uden andet iOS apparat |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4780 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis du har billeder i photostream, kan den vise dem derfra. Men der mangler stadig en tættere integration med iCloud, synes jeg.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Det betyder heller ikke noget, jeg kommer nok ikke til at bruge den som musikafspiller alligevel, da den pt kun er sat til tv'et. Vil jeg vise billeder, er det ikke noget problem lige at starte computeren først. Det undrede mig bare, mine to computere kan fint snakke sammen, bare de begge er tændt. Det er vel fordi ATV ikke snakker Windows'sk men kun kan snakke med iTunes. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9461 |
|
ATV er vel en klient til en iTunes server.
Nej at streame musik fra sin pc til ATV er ikke optimalt, der er AirPlay smartere fra en iOS device til ATV Ellers skal den jailbreakes, så kan din musik fx ligge på en NAS |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |