|
Apple Tv Update 5.1.1 klar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2012 kl. 21:27 |
Så er iTunes 11 sikkert lige om hjørnet
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er kommet :-) |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg havde problemer med at opdatere min atv3 til den nye software, jeg kørte med lan kabel i, efter jeg skiftede over på wifi så kørte opdateringen.
Håber da den nye software fixer de lan issues der er på den "gamle" firmware |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
pehansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Here’s what’s new in Apple TV Software Update 5.1.1 according to therelease notes: iTunes Up Next - Adds support for Up Next with iTunes 11 or iTunes Match. See upcoming songs when playing music on your Apple TV. Add new songs and edit what’s queued with your Remote or with the Remote app. Stability and performance - Includes performance and stability improvements with the iTunes Store, AirPlay, Netflix, iTunes Match, and wired Ethernet connections. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Lan problemerne kan jeg bekræfte er løst mht søgefeltet i netflix samt podcast fra dr så der var en bug
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |