|
Apple TV2 jail - Plex server ? DS214play |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2014 kl. 21:37 |
Hey
Har en jailbroken apple tv2 med XMBC installeret. Kører fint. Streamer primært .mp4 film mv. fra min Synology DS 207+. Min ATV2 klarer ikke andre filtyper særligt godt. Fx. .MVK materiale i 720p og højere hakker typisk. Jeg lurer på, hvorvidt en Synology 214play via Plex-server og med dens indbyggende transcoding kan streame i en bedre kvalitet til min ATV2 via XBMC ? Med andre ord, kan ATV2 via XBMC læse data som udsendes fra Plex-server som køres på en Synology 214play ? Hvis ikke, hvad anbefales hvis man vil se 1080p materiale via en Apple TV? /Jman
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din AppleTV 2 sender kun 720p ud. Så skal 1080p nedskalleres, alligevel.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |