recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV2 jailbreak - hurtigt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV2 jailbreak - hurtigt!

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV2 jailbreak - hurtigt!
    Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 20:39
Meget nemt, kan en ATV2 med software 5.0 (4099) jailbreakes (untethered)?

Jeg kan kun finde lidt info fra marts-april omkring det (hvor den ikke kunne), er der sket mere?
Anders
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 20:44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 20:53
Synes ikke rigtigt, det hjælper. Det er version 5.0.2 (5.1.1) software, den side nævner.

Jeg har fundet et tethered jailbreak til den, men det holder jo ikke.

Kan man evt opdatere til version 5.0.2 (5.1.1) og så jailbreake?
Anders
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 21:03
Hvis ikke du har gemt dine blobs, kan du ikke.
Firmwaren skal godkendes af Apple i Jailbreak processen, og Apple godkender kun den nyeste.

Men opdater dit ATV til nyest version og Jailbreak så.

*Edit* Ved faktisk ikke hvilken version der er den nyeste hos Apple, jeg køre 5.0.1 og det virker fint.

*Edit Edit* Umiddelbart ligner det at 5.0.2 er den seneste firmware, men den er ikke "vigtig" for mig,
                da det kun er noget Australsk børnesikring der er lagt i ekstra kontra 5.0.1.
                Så jeg gider ikke springe på den version for så lidt.

Redigeret af Jever - 26-Oktober-2012 kl. 21:13
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 21:15
Ok tak, den nåede selvfølgelig at blive solgt...

Jeg synes, det er lidt en jungle at finde ud af. Det er lidt risky at købe en ATV2 på dba, synes jeg. Man risikerer enten at softwaren er for ny og derfor ikke kan jailbreakes, eller at der er installeret en ældre version, som kun kan jailbreakes tethered. Jeg regner ikke med, at Apple lader en opdatere til en halvny software.

Nå, jeg må nøjes med min WD TV Live Plus indtil videre.
Anders
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 21:22
Indtil videre kan alle ATV2 jailbreakes untethered, man skal bare opdatere til nyeste version, pt. 5.0.2.
Ældre versioner kan derimod ikke bare lige jailbreakes, det kræver lidt ninja-tricks.

Men hvorfor ikke også køre med en nyere firmware, istedet for en gammel.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 21:34
Som jeg læser iOS wiki'en og flere fora, så er der kommet iOS6 til ATV2. Og den kan ikke jailbreakes.

Eller er 5.0.2 den nyeste?
Anders
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 13:11
Der er åbenbart smuttet en Update forbi min næse, frigivet den 24/9..

http://forum.firecore.com/topic/3418

Og den er ikke knækket endnu...

Redigeret af Jever - 27-Oktober-2012 kl. 13:12
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 16:21
Tænkte det nok.

Det er vel ikke muligt at opdatere til version 5.0.2? Man skal altid opdatere til den nyeste version, ikke?
Anders
Til top
Moushi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2007
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moushi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 16:58
Underligt - i sidste uge opdaterede jeg mit Apple TV2 til nyeste software og den er 5.1 - og jailbreakede den uden problemer.

Hvilket er den der står inde på Apple (http://support.apple.com/kb/HT4448)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 17:15
Er du sikker?

Hvad står der under Software Version på din ATV2? For Firecore skriver helt klart på deres side, at der ikke findes en jailbreak endnu...
Anders
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 19:16
Er det ikke bare gendanne til fabriksindstllinger og sp jailbreakr den til 5.0.2 med software og guide fra www.jailbreakguiden.dk?

Hilsen Brian
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu