|
Apple TV2 jailbreak - hurtigt! |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 20:39 |
Meget nemt, kan en ATV2 med software 5.0 (4099) jailbreakes (untethered)?
Jeg kan kun finde lidt info fra marts-april omkring det (hvor den ikke kunne), er der sket mere? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Synes ikke rigtigt, det hjælper. Det er version 5.0.2 (5.1.1) software, den side nævner.
Jeg har fundet et tethered jailbreak til den, men det holder jo ikke. Kan man evt opdatere til version 5.0.2 (5.1.1) og så jailbreake? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvis ikke du har gemt dine blobs, kan du ikke.
Firmwaren skal godkendes af Apple i Jailbreak processen, og Apple godkender kun den nyeste. Men opdater dit ATV til nyest version og Jailbreak så. *Edit* Ved faktisk ikke hvilken version der er den nyeste hos Apple, jeg køre 5.0.1 og det virker fint. *Edit Edit* Umiddelbart ligner det at 5.0.2 er den seneste firmware, men den er ikke "vigtig" for mig, da det kun er noget Australsk børnesikring der er lagt i ekstra kontra 5.0.1. Så jeg gider ikke springe på den version for så lidt.
Redigeret af Jever - 26-Oktober-2012 kl. 21:13 |
|
![]() |
|
Ok tak, den nåede selvfølgelig at blive solgt...
Jeg synes, det er lidt en jungle at finde ud af. Det er lidt risky at købe en ATV2 på dba, synes jeg. Man risikerer enten at softwaren er for ny og derfor ikke kan jailbreakes, eller at der er installeret en ældre version, som kun kan jailbreakes tethered. Jeg regner ikke med, at Apple lader en opdatere til en halvny software. Nå, jeg må nøjes med min WD TV Live Plus indtil videre. |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Indtil videre kan alle ATV2 jailbreakes untethered, man skal bare opdatere til nyeste version, pt. 5.0.2.
Ældre versioner kan derimod ikke bare lige jailbreakes, det kræver lidt ninja-tricks. Men hvorfor ikke også køre med en nyere firmware, istedet for en gammel.
|
|
![]() |
|
Som jeg læser iOS wiki'en og flere fora, så er der kommet iOS6 til ATV2. Og den kan ikke jailbreakes.
Eller er 5.0.2 den nyeste? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Der er åbenbart smuttet en Update forbi min næse, frigivet den 24/9..
![]() http://forum.firecore.com/topic/3418 Og den er ikke knækket endnu... Redigeret af Jever - 27-Oktober-2012 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
Tænkte det nok.
Det er vel ikke muligt at opdatere til version 5.0.2? Man skal altid opdatere til den nyeste version, ikke? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Moushi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Underligt - i sidste uge opdaterede jeg mit Apple TV2 til nyeste software og den er 5.1 - og jailbreakede den uden problemer.
Hvilket er den der står inde på Apple (http://support.apple.com/kb/HT4448) |
|
![]() |
|
Er du sikker?
Hvad står der under Software Version på din ATV2? For Firecore skriver helt klart på deres side, at der ikke findes en jailbreak endnu... |
|
Anders
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Er det ikke bare gendanne til fabriksindstllinger og sp jailbreakr den til 5.0.2 med software og guide fra www.jailbreakguiden.dk?
Hilsen Brian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |