recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV2 XBMC title problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApple TV2 XBMC title problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV2 XBMC title problemer
    Sendt: 09-August-2011 kl. 11:15
Hej med jer.

Jeg har et lille problem, ikke fordi tingene ikke virker, men jeg har et problem med titler

Det der sker at jeg har for mange filer XBMC springer over i "Coverflow view", fordi titlerne ikke passer med Imdb databasen.

nu er mit problem at jeg har små 1200 fil + diverse box samlinger af house/simpsons/futurama....osv.

og det jeg gerne ville have er et program som er istand til at kryds tjekke title navnet på mine fil mod imdb databasen.

Vil gerne betale for det, men det skal bare virke har forsøgt med lidt "freeware" men de levet slet ikke op til mine forventninger, eller også er de bare for indviklet at bruge set ud fra de bare skal kryds tjekke.

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 22:54
manuelt - sørg for ORDENTLIG navngivning af filerne! - så er der faktisk ikke de store problemer. men det du vil have - det er jo netop "krydstjekning" det xbmc selv gør ved at scrape data fra imdb. du kan eventuelt prøve at sætte den til at vælge noget andet end imdb som scraper. 
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 23:06
Problemer er at jeg ikke kan vælge andet den udbyder i apple tv2, og det med at sige at jeg skulle navn give dem rigtig har jeg også gjort, udfaldet på mange af dem er at jeg ikke har skrevet årstal på. Og den skriver ikke hvilket film det er galt med, så jeg skal slaviske krydstjekke med apple tv2 kontra imdb..

Det kan da ikke passe det skal være så bøvlet
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 06:08
Standard i XBMC skulle gerne være 'themoviedb' - det fik jeg i hvert fald, da jeg satte min ATV2 op. Jeg har kun haft få problemer med den database, og problemerne har mest været danske film, hvor jeg i stedet måtte finde den engelske titel.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu