recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApple TV2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mono80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Maj-2011
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV2
    Sendt: 29-Maj-2011 kl. 10:16
Jeg har store problemer med at jailbrake min Apple TV2 4.2.2

Jeg forsøgte i første omgang med Seas0nPass men den løsning har fejlet flere gange. Så prøvede jeg Greenpoison og det resulterede i et positivt svar fra programmet.
....men umiddelbart er der ikke sport af programmet på min ATV2?!

Greenpoison meddelte mig at jeg bl.a. kunne installere XMBC direkte fra programmet?
Min ATV2 har også den originale Apple TV2 menu, så noget kunne tyde på, at mit jailbrake ikke virkede helt?
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 16:35
Hej

Jeg kan ikke rigtig bidrage med noget, men jeg står i samme situation. Jeg har dog ikke forsøgt at jailbreake min endnu. Jeg har efter søgning på nettet, ikke kunnet finde ud af om 4.2.2 (som jeg også kører med) er understøttet af Seasonpass eller Greenpoison. Så måske det er det, der er problemet???

Lad os håbe at, der er nogen som kender mere til det.
/zemo/
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af Mono80 Mono80 skrev:

Min ATV2 har også den originale Apple TV2 menu, så noget kunne tyde på, at mit jailbrake ikke virkede helt?

Min havde heller ikke nogle nye menupunkter efter knækket, først da jeg efterfølgende loggede ind på den i et terminalvindue og installerede xbmc fik jeg en xbmc knap i ATV2's originale menu.

I det hele taget havde jeg et pokkers hyr med at få knækket min, det endte med jeg tog forbi skalle06 her fra forummet og fik ham til at gøre det fra sin macbook. Efter knækket så den som sagt helt standard ud, det var først da jeg lavede en række linux besværgelser i terminalen efterfølgende at xbmc dukkede op.
Til top
Mono80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Maj-2011
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 19:19
Når jeg forsøger at logge på atv2 via terminal på boxens ip-adresse, så nægtes jeg adgang på port 22 - nogen ideer?
Er der den jb korrekt?
Til top
Urte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 07:34
har du prøvet den her, virkede for mig

Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300