|
Apple tv3 - ingen lyd via optisk output |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
henrik-d ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mufti, det er desværre rigtigt, se her http://www.avforums.com/forums/av-amplifiers-receivers/1084602-yamaha-rx-v365-no-audio-via-hdmi.html men nu prøver jeg senere med at skifte til 50hz og håber det bedste :-)
|
|
![]() |
|
henrik-d ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå men jeg har nu fundet ud af at jeg godt kan få lyd ud fra Apple TV3 optisk men så skal jeg fysisk skifte tilslutning til dtv/cbloutput på receiveren. For kun dtv/cbloutput gir lyd. Og så skifte tilbage når jeg vil se Yousee tv. Den anden optiske udgang som er mærket cd, kan åbenbart ikke bruges. ...Så.... Jeg lukker hermed tråden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |