recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv3, Netflix problem.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv3, Netflix problem.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KBAndersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2005
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv3, Netflix problem.
    Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 10:48
Hej

Har tilsluttet en TV3 boks til mit tv. Alt virker perfekt.
Men, når jeg ser film fra Netflix mister den en gang i mellem lyden i ca.½-1 sek. Det kan ske nogle gange i en film andre sker det ikke.
Hvis der ses Netflix på andre enheder opstår dette fænomen ikke.
Nogen der bringe lys over problemet?
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
chjeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2011
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chjeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 20:54
Jeg har selv oplevet underlige udfald pga. et dårligt hdmi kabel. Hvordan er tv og atv forbundet. Hvis det bare er hdmi, har du så prøvet et andet kabel? 
Til top
KBAndersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2005
Sted: Taastrup, DK
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 08:13
Kan det virkelig være HDMIkabel problem? Boksen er forbundet til en Lindy HDMI splitter og derfra til TV. Kablerne er ikke ret lange og i en rimelig kvalitet. Før havde jeg en bærbar tilsluttet på samme måde uden lydudfald.
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu