|
Apple TV3 VS. WDTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2012 kl. 08:37 |
Jeg har WDTV og er ganske tilfreds, men har også iPad og iPhone. Ser mange film, vil apple kunne leve op til wd...?
Redigeret af joeblach - 11-Marts-2012 kl. 08:56 |
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ATV 3 skal først jailbreakes før man kan samligne.
Og ved ikke om der findes jailbreak til den endnu. Men det kommer nok hurtigt |
|
![]() |
|
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
hvad hvis det var en apple tv2 så...?
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Det kommer jo helt an på hvad du vil med den. Hvis du vil lægge .mkv-film på en ekstern harddisk og afspille dem, så kræver dette jailbreak af AppleTV. Hvis du jailbreaker så kan du tilgengæld også køre fx. XBMC og få et væsentligt pænere interface end på WDTV (som jeg husker det fra jeg havde en var det mappestruktur, evt. med moviesheets).
Hvis du har en masse film liggende på din iPhone eller iPad, så kan du via Airplay streame disse direkte til din AppleTV - dette kan du ikke med din WDTV.
Har du en Mac computer vil du med den kommende opdatering til Max OSX kunne "streame" dit skærmbillede til AppleTV via Airplay.
osv.
Kort sagt: Lav en liste over hvad det er du vil og så kan vi svare på om det er en god ide eller ej.
|
|
![]() |
|
Jeg vil gerne kunne se en masse film som nu via nas bl.a avi mkv m.v
|
|
|
|
![]() |
|
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
Apple TV SKAL jailbreakes før det kan arbejde sammen med en NAS og der er endnu ikke et, men der er mange der arbejder på det. Firecore(som laver seas0npass jailbreak), har lavet noget lækker software som hedder aTV Flash, som til enhver tid er at foretrække i forhold til det meget buggy XBMC. Jeg har selv både Apple TV2 (snart en 3'er også), men de bruges kun til streaming af musik/billeder fra iPhone/iPad eller musik fra min NAS, da den har indbygget AirPlay. Til film bruger jeg udelukkende min AC Ryan mini2, men det er primært fordi den understøtter 1080p, samt TrueHD og DTS-HD Master. HD-lyd får du ikke Apple TV til at levere, men DTS kan det godt klare, men det nye skulle jo kunne klare 1080p. Så hvis du kan nøjes med de lidt ældre lydformater, og du kan jailbreake en ATV3, så synes jeg du skal forsøge dig med sådan en. |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Ikke at forglemme at Apple TV ikke understøtter 24p, hvilket giver en hakkende afspilning af film (der jo som bekendt er optaget med 24 billeder i sekundet).
|
|
Alt for meget grej at opgradere på.
|
|
![]() |
|
ok...så konklusion... beholder min Wdtv til film, og apple tv3 til billeder .....?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |