|
Apple TV3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2012 kl. 19:53 |
Jeg følger ikke så meget med mere, men er det blevet muligt at få xbmc lagt ind på sin atv3 og samtidig kunne se live tv fra sin mediaportal tv server?
På et tidspunkt fik jeg det til at virke på min pc, men om det også er muligt på en atv3 synes jeg ikke at kunne finde ud af nogen steder. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej
|
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Okay.
Er det så nej til pvr funktion i xbmc eller nej til xbmc på atv3? eller nej til begge dele?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
nej til XBMC på ATV3 - den kan endnu ikke jailbreakes
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |