|
Apple TV4(K) - erstatning for flow-tv |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis du fortryder, bliver Stofa vel kun glad for at få en ny/gammel kunde tilbage i folden? |
|||
/zemo/
|
|||
![]() |
|||
xJoshua ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2012 Status: Offline Point: 33 |
||
Hej alle!
Apple TV 4K er hermed købt og det fungerer bare super! Nu mangler jeg bare et 4K TV.... :D Stofa er opsagt. Kvaliteten matcher altså stort set på DVB-C.. Kan ikke rigtig se forskel må jeg indrømme. Dog lidt træls med forsinkelsen, men det kan jeg leve med. Den stor dog til 1080p 60hz, burde den ikke kunne skifte automatisk til 50hz?
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
||
Du skal slå automatisk skift til.
Derudover er der danske apps, der endnu ikke understøtter automatisk skift, så jeg vil anbefale at sætte boksen til 50Hz og så automatisk frekvensskift. |
|||
![]() |
|||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
||
DR-TV app og TV2-play giver helt udmærket billedekvalitet... Telia TV er billigt (99,- for DRx, SVTx, TV2 samt kanal 5). 5'eren ser fint ud; men TV2 er noget ringere end via TV2-play app'en :-(
|
|||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
||
Udemærket på grænsen til ringe. På ATV4K giver DR's app et billede der er til at holde ud at se på, men så er det heller ikke bedre. Jeg kan tydeligt se forskel i forhold til det signal der kommer ind via den simple antenne jeg har oppe under taget. Jeg ville ikke undvære min antenne. Klaus |
|||
![]() |
|||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
||
Så har du i hvert fald ikke set TV2 på telia TV ![]() Men streaming må være fremtiden - men glæder mig til gedigen 1080p/4k streaming af DRx/Tv2 over ATV4K-boksen. Det må da komme indenfor 1-2 år ![]() |
|||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|||
![]() |
|||
xJoshua ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2012 Status: Offline Point: 33 |
||
Tak. Skulle lige opdatere til TvOS 11.2 før muligheden kom :-)
|
|||
![]() |
|||
Hampenberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2017 Status: Offline Point: 69 |
||
Ikke fra DR! |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
@hampenberg - man skal aldrig sige aldrig. Nu hvor de rent faktisk har fået en ny aftale med CDN (akamai igen) hvor der netop er aftalt "kraftige kvalitetsforbedringer af deres streamingløsninger, så kan det faktisk meget vel tænkes (og de har lige søgt en gut som skulle have ansvaret for hele den platform så vidt jeg husker) men det bliver nok selektivt opgraderet gradvist og ikke en big bang opgradering.
|
|||
![]() |
|||
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
||
Nogen der ved, om den selv tager højde for 50/60 hz materiale nu ?
|
|||
![]() |
|||
Hampenberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2017 Status: Offline Point: 69 |
||
Claus_jac.
Det vil kræve en kæmpe millioninvesteringer af DR, da al deres udstyr skal udskiftes. DR optager kun i 1080i. |
|||
![]() |
|||
||
Efter indstillingen, så ja. Der er et kort "bink" når der skiftes frekvens f.eks. mellem DR app og Netflix :-)
Redigeret af xJoshua - 03-Januar-2018 kl. 22:32 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |