|
Apple TV4(K) - erstatning for flow-tv |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opsagde Viasat pakken for 6 mdr siden, købte en Chromecast og vi har på intet tidspunkt fortrudt.
Både DR og TV2 ser faktisk bedre ud via chromecast, og når Viafree appen eller funker, så kan de fleste af tv3s programmer ses. Endda gratis. Jeg kan ikke forestille mig en situation hvor jeg sætter mig og ser et flow program på et tidspunkt bestemt af en udbyder.. |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så ser du ikke fodbold kan jeg forstå. Det ærgrer mig man ikke kan få listet 3+ ud uden det skal koste en del penge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |