|
Apple tv |
Besvar ![]() |
Side <1 161718 |
Forfatter | |||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har med stor interesse fulgt denne tråd som for længst har mistet god tone og efter min mening skulle være lukket for længe side. Inden det sker vil jeg dog gerne have afklaret: Er T-Duck og Thomas én og samme person? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
660S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 72 |
||
Ja, T-Duck er Thomas som ofte også kommenterer under nyhederne på forsiden, i elbils tråde, IT-tråde m.m.m.
Jeg kan se at Thomas nu har slettet alle sine svar i tråden, om DR login krav. Redigeret af 660S - 26-Juli-2025 kl. 09:22 |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8681 |
||
Der står intet i den artikel om hvordan man optager en sekvens fra et tv og intet om at strække et billede ud over flere frames. Den handler om at optage den virkelige verden. Det tætteste er nok, hvad man skal gøre i situationer med flimrende belysning. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 161718 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |