|
Apple tv |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5167 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jeg havde også problemer med at få Apple TV 4K til at virke. Det skulle jo være ligetil med en iPhone i forvejen, som bare kan klones. Det viste sig bare ikke at virke. Så først vha en usædvanlig tålmodig person fra Power kundeservice, der ledte mig gennem opsætningen helt fra start, virkede dimsen.
Apple er besværligt, men jeg synes du skal prøve igen. For det er en rigtig god boks til at streame, billede og lyd er meeget bedre end selv det bedste TV signal fra DVB-C
|
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
![]() |
|||||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1159 |
||||
Jeg har fået en del sms i opsætningen og se så nu 🤔 ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
||||
Få Apple Support til at ringe til dig og hjælpe. De taler dansk, men ringer fra et udenlandsk nummer.
|
|||||
Venlig hilsen
KB |
|||||
![]() |
|||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12415 |
||||
|||||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|||||
![]() |
|||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5167 |
||||
Og DR er endnu mere besværligt. Men alt kan løses
![]() |
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
![]() |
|||||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1159 |
||||
Det er forbandet besværligt, mit telefonnummer som står i kontoen, kan ikke anvendes når der skal sendes koder? Nu vil jeg prøve at slette min adgangskode fordi jeg ikke kan logge ind på kontoen. Men der kan jo ikke sendes sms til mig da der af en eller anden grund ikke kan sendes til mit nummer. Så jeg kan indtaste et andet nummer, brugte så min kones nummer og hun fik koden som jeg skulle indtaste for at nulstille min adgangskode. Så nu vil jeg inden for 24 timer kunne lave den nulstilling. Så for mig har mit første møde med et Apple produkt været en møg kedelig oplevelse.
|
|||||
![]() |
|||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4078 |
||||
Redigeret af T-Duck - 3 timer 37 minutter siden kl. 17:20 |
|||||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Du godeste, det er da godt at det var nysgerrighed for at prøve Apple tv som fik mig til at købe det og ikke for at gøre mit liv nemmere foran tv'et 😂
|
|||||
![]() |
|||||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
||||
Hvad f*** er det I laver, jeg har installeret 5-6 appleTV og det har aldrig været noget problem. Der skal bruges en Apple konto (ikke iTunes). Den skal der logges ind med og så kører alt som det skal. For at købe apps der koster noget skal der også tilknyttes et betalingskort.
Jeg forstår ikke helt hvad det er I roder sådan rundt med?
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Jeg har oprettet en konto med alle de oplysninger der kræves, både betalingskort og adresse. Kan logge ind på tv med min mail og koden, men når jeg vil hente en app, sker dette... ![]() |
|||||
![]() |
|||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8672 |
||||
Der er nogle betingelser, der ikke er godkendt. Prøv følgende i en browser:
- Gå til https://music.apple.com - Log ind og accepter betingelser |
|||||
![]() |
|||||
||||
Så sker dette, som jeg har oplevet flere gange? ![]() |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |