recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApple TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV
    Sendt: 03-April-2007 kl. 21:06

Er der nogen der har erfaringer med Apple TV og trådløst netværk ?

Mit Apple TV kan godt finde netværket, men når jeg vælger mit netværk og taster netværkskode ind, så skriver den den ikke kan få forbindelse til netværket.

Hjælp udbedes gerne, da en engelsk hotline ikke lige er mig.

 

 

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Er der nogen der har erfaringer med Apple TV og trådløst netværk ?

Mit Apple TV kan godt finde netværket, men når jeg vælger mit netværk og taster netværkskode ind, så skriver den den ikke kan få forbindelse til netværket.

Hjælp udbedes gerne, da en engelsk hotline ikke lige er mig.

 

 

hvordan fungere det Apple-TV, samme som M$ Medie Center.....? Synes også det ser rigtig fedt MEN der er lige nogle ting som gør at jeg rigtig tør at købe det....

1. at man skal ha' en computer med iTunes på stående tændt som den kan Streame fra, ved godt der er HDD i men 40 Gb.......det jo til at grine a hvis man tænker på hva tid vi liver i, ALT bliver/er digitalt.

okay ville den være hvis Apple-TV kunne Streame fra en NAS....så der lidt idé i det.

2. at mht film så SKAL det kun være det ene format MPEG4 som den kan/vil afspille, kan simpelthen ikk se nogle fordel i at begrænse mulighederne for visning af film på den måde - PRÆCIS som M$ gør med deres XBOX360'er (har selv én herhjemme) og som KUN kan Streame deres format WMV hvis det kun er gennem Windows Media Connet og som MediaCenter Extender så er det WMV og MPEG2.

jeg synes det er et KÆMPE problem at skulle til at konvertere om til de forskellige formater hver gang man får en DVD-film i hånden eller på anden måde ha' en liggende på sin HDD. men sjovt nok gider de godt begge at understøtte Mp3 som ALLE har liggende - de tør nok ikk andet for så kunne de da SLET ikk for solgt noget.

3. så valget står lidt på en NetGear EVA8000 eller den kommende Tvix M-4100..........og skal virkelig ha' slået hovedet hvis det ender med en Apple-TV (har en iPod og synes ellers Apple rykker OK)...men igen konvertering & Streame fra PC??

 

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2007 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Er der nogen der har erfaringer med Apple TV og
trådløst netværk ?


Mit Apple TV kan godt finde netværket, men når jeg vælger mit netværk
og taster netværkskode ind, så skriver den den ikke kan få forbindelse til
netværket.


Hjælp udbedes gerne, da en engelsk hotline ikke lige er mig.


 


 



Hvilken kryptering er der på netværket?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu